Kingdoms of Amalur: Reckoning

Robot
Kingdoms of Amalur: Reckoning

Han kallas ofta för de öppna rollspelens fader. Men efter de två senaste Elder Scrolls-spelen ryktades det om att Ken Rolston skulle gå i pension. Inget kunde vara mer falskt. Det här är en första titt på Kingdoms of Amalur: Reckoning.


Medlem
Kingdoms of Amalur: Reckoning

Ser rätt intressant ut. Får hoppas det blir något att ha. Har velat ha ett RPG att spela nu fram tills Skyrim och Fable 3 släpps.


signatur

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Medlem

Gillar stilen på det, får se hur den slutgiltiga produkten blir

Medlem

Jaha och när släpps det här om man får fråga? Blev riktigt sugen då även jag väntar på fable 3 och skyrim
Underbara rollspel, I love you!

Medlem

Det bådar gott. Bara namnen får mig att dregla lite oförskämt

Medlem

Salvatore är helt ok på att skapa egna världar, tycker mycket om hans serie "The Demonwars saga". I mitt tycke bättre än de flesta av hans böcker om Drizzt & Co.

"Närmaste 50 timmarna?" Om spelet faktiskt blir något att ha så låter det alldeles utmärkt

Medlem

I slutet av videon står det 2012, verkar bli ett rollspelens år då Dragon's Dogma även kommer ut

Medlem

Detta ligger högt på vill ha listan! Jag måste helt naivt säga att det här bara inte kan bli dåligt!

Medlem

Ja jo det ser ju coolt ut, kanske kan bli nåt.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

”Jag kanske är helt sprängd, men varför suger animationerna?”.

Haha! Vad är det för talesätt?

Medlem

Får bra vibbar av den här. Högt upp på min lista.

Inaktiv
Skrivet av Shiro:

Ser rätt intressant ut. Får hoppas det blir något att ha. Har velat ha ett RPG att spela nu fram tills Skyrim och Fable 3 släpps.

det här rollspelet kommer först nästa år. däremot kommer the witcher 2 den 17 maj i år o eftersom ettan var en 10a, så tror jag stenhårt på witcher 2. har sj förbokat witcher 2 redan iaf, där har du ett rollspel o spela fram till skyrim...

Medlem

Väntar på Fable 3? Till PC antar jag att ni menar då . . .

Jag hade velat se ett mörkare rollspel, inte bara i miljö och historia utan även grafiskt. Lite mer Warhammer helt enkelt, eller Disciples-serien . . .


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem
Skrivet av Sernert:

Väntar på Fable 3? Till PC antar jag att ni menar då . . .

Jag hade velat se ett mörkare rollspel, inte bara i miljö och historia utan även grafiskt. Lite mer Warhammer helt enkelt, eller Disciples-serien . . .

Jag håller med. Ett rollspel som är riktigt mörkt och har en mörkt driven story skulle inte vara fel att ha.


signatur

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Inaktiv
Skrivet av Shiro:
Skrivet av Sernert:

Väntar på Fable 3? Till PC antar jag att ni menar då . . .

Jag hade velat se ett mörkare rollspel, inte bara i miljö och historia utan även grafiskt. Lite mer Warhammer helt enkelt, eller Disciples-serien . . .

Jag håller med. Ett rollspel som är riktigt mörkt och har en mörkt driven story skulle inte vara fel att ha.

då har ni the witcher 2 som släpps 17 maj...

Inaktiv
Skrivet av Sernert:

Väntar på Fable 3? Till PC antar jag att ni menar då . . .

Jag hade velat se ett mörkare rollspel, inte bara i miljö och historia utan även grafiskt. Lite mer Warhammer helt enkelt, eller Disciples-serien . . .

fortfarande the witcher 2...

Medlem
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Sernert:

Väntar på Fable 3? Till PC antar jag att ni menar då . . .

Jag hade velat se ett mörkare rollspel, inte bara i miljö och historia utan även grafiskt. Lite mer Warhammer helt enkelt, eller Disciples-serien . . .

fortfarande the witcher 2...

Jo sant sant Högg mig igenom ettan igen alldeles nyss, fin skit...


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Inaktiv

Jag ser fram emot detta. Öppen värld med lite mer actionorienterat stridssystem. Visserligen runt ett år bort, men det verkar som de jobbat väldigt länge på spelet så hoppas det blir välpolerat.

Medlem

KoA är en "prelude" till deras kommande MMO.

Medlem
Skrivet av Seggallion:

KoA är en "prelude" till deras kommande MMO.

sås?

Medlem
Skrivet av Seggallion:

KoA är en "prelude" till deras kommande MMO.

Jag fattar verkligen inte varför alla ska göra MMO's hela jävla tiden? Blir bara skit ändå!?


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Pansarknekt

Vill typ skrika i fanboyextas men med tanke på man snart e 30 så får jag väl typ lugna ner mig och säga att det ska bli spännande vad dom kan göra. Salvatore rules.


signatur

Ooooh the drama!

1
Skriv svar