Min pov #3

Flakmonkey
Min pov #3

[ia=26075; large]

Födelsedagskalas i Täby, läge att bli riktigt mätt med andra ord

#blogg

Medlem
Min pov #3

När jag läser "POV" så tänker jag på något heeeeeeeelt annat


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Ohh! Älskar sådan där marängtårta (antar att det är det) längst till vänster... Pavlovatårta om man dessutom ska vara exakt och mitt minne inte sviker mig... Kommer själv fira syrran nu under lovet så kommer även jag få tårta Och då hon dessutom pluggar bageri så kommer det minst sagt bli gott ^^

Åh, vill ha:(

Akta maggen, inga återfall tillåts!.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Flakmonkey

Marängtårtan var riktigt grym och det var även de andra två... och kakorna förstås Men inget återfall här inte, ska nog mycket till för att det ska bli något återfall... dels så kan jag ju inte få i mig lika mycket som förut, men sen så känner jag ju bara inte för det... inte när man slitet såhär hårt för att komma hit...

Men å andra sidan så är ju jag av åsikten att man måste få leva också och att äta gott och mycket när det är såna här speciella tillfällen har inte skadad någon. Tycker det ger en boost i sig faktiskt

1
Skriv svar