Two Worlds II expanderar med pirater

Robot
Two Worlds II expanderar med pirater

Två världar två får senare i år tillgång till Pirates of the Flying Fortress - med mer av allt.

#two-worlds-ii, #two-worlds-ii-pirates-of-the-flying-fortress, #reality-pump


Medlem
Two Worlds II expanderar med pirater

Senast jag körde Two Worlds så kraschade det på samma ställe hela tiden, det blev jag inge glad över >.<
Hur som helst så funderar jag på att ge det ett till försök och då kanske jag har en save till denna expansionen

Medlem

Vill ha two worlds 2 till PS3 D: blir nog ett köp då när expansionen kommer!


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Two Worlds II är ett fantastiskt spel. ett måste för alla RPG älskare

Two Worlds Two? Och nu ett flygande palats och pirater? Hur många områden ska de gå in på?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Two Worlds Two? Och nu ett flygande palats och pirater? Hur många områden ska de gå in på?

om du menar att de överdriver? så håller jag med dig. för är det sunt att blanda så mycket saker i samma soppa?

Inaktiv

är bara lite sugen på two worlds 2, just pga deras online läge samt deras sätt att försöka-göra-spelet-större-än-de-klarar-av spel. vilket resulterar i medioker kvalite...

Medlem

Det jag skulle vilja se är mod scenen blomstra, tänk er storslagna moddar i slag med, Morrowind, fallout, torchlight, titan-quest.

I WANT NOW

Medlem

Jag är RPG-älskare och jag måste säga att Two Worlds 2 nog är ett av de sämre RPG jag någonsin spelat.
Risen - Underbart
Gothic 4 - Mje, funkar en gång
TW2 - Fruktansvärt

Medlem

two worlds1 blev det sämsta spelköpet jag gjort,därför kommer jag inte röra tvåan,inte ens med tång:/


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Skrivet av kaem79:
Skrivet av walter_iego:

Two Worlds Two? Och nu ett flygande palats och pirater? Hur många områden ska de gå in på?

om du menar att de överdriver? så håller jag med dig. för är det sunt att blanda så mycket saker i samma soppa?

Vad blir det sen; Two Worlds Three? Deras speltitel är tyvärr riktigt dålig, i samma klass som "I know what you did last summer", osv...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av walter_iego:

Two Worlds Two? Och nu ett flygande palats och pirater? Hur många områden ska de gå in på?

om du menar att de överdriver? så håller jag med dig. för är det sunt att blanda så mycket saker i samma soppa?

Vad blir det sen; Two Worlds Three? Deras speltitel är tyvärr riktigt dålig, i samma klass som "I know what you did last summer", osv...

haha! aaa, det är väl inte den bästa titeln...

Nåväl, många gillar deras spel, så det är ju bra, alla tycker om olika saker, inget att gnälla över, så jag ska sluta


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fick rätt dåliga vibbar av det här spelet efter jag prövat demon. Vill bestämt dra mig till minnes just att ansiktsanimationerna var urusla samt att när jag sprang runt i vildmarken så försvann buskage och dylik vegetation när jag kom nära dem och poppade upp bakom mig när jag kommit en bit. Kollade inställningar och körde på max så då drog jag slutsatsen att det skulle vara så och stängde av spelet.


signatur

Miner, don´t shoot!

1
Skriv svar