Super Street Fighter IV kommer till PC

Robot
Super Street Fighter IV kommer till PC

Efter månader av rykten och spekulationer har Capcom äntligen bekräftat att det blir en Windows-release för Super Street Fighter IV Arcade Edition.

#super-street-fighter-iv, #super-street-fighter-iv-arcade-edition, #resident-evil-operation-raccoon-city, #street-fighter-x-tekken


Medlem
Super Street Fighter IV kommer till PC

Nice mer sånt till PC

Medlem
Medlem

Tycker rubriken är lite missledande, då SFIV redan finns till PC, dock inte SSFIV

Medlem

Titlen är missledande då "Street Fighter IV" redan finns på PC

Edit: inlägget över skrev precis samma sak


signatur

Mvh KalkiH

Medlem
Skrivet av kalkih:

Titlen är missledande då "Street Fighter IV" redan finns på PC

Är ju inte bara titeln, första paragrafen får det ju att låta som att de skrotade portningen av sf4, men det var ju portningen av super street fighter 4 som de lade ner.

Medlem

FEEEEEETTTTT NICE! Tekken (+ street fighter) till PC har ju varit drömmen sen tekken 3! Namco hoppa på samma tåg nu för fan!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Sleazarn:

Tycker rubriken är lite missledande, då SFIV redan finns till PC, dock inte SSFIV

Helt rätt och riktigt naturligtvis. Det är förtydligat.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Tråkigt att de inte släpper det som DLC istället. Men skoj att det kommer trots allt efter många om och men Håller med om att denna artikel är extremt flummigt skriven. Skärpning FZ!

mis
Medlem
Skrivet av PatSupreme:

Tråkigt att de inte släpper det som DLC istället. Men skoj att det kommer trots allt efter många om och men Håller med om att denna artikel är extremt flummigt skriven. Skärpning FZ!

Kan inte riktigt släppa DLC till ett spel som inte existerar på PC än.


signatur

etqw?

Moderator | Testpilot
Skrivet av mis:
Skrivet av PatSupreme:

Tråkigt att de inte släpper det som DLC istället. Men skoj att det kommer trots allt efter många om och men Håller med om att denna artikel är extremt flummigt skriven. Skärpning FZ!

Kan inte riktigt släppa DLC till ett spel som inte existerar på PC än.

4an finns till PC och detta spel (super street fighter 4) var tänkt som en DLC men det blev förstort så det blev som en "uppgraderad version" till ett lägre pris.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Inaktiv

härligt tack, capcom. nu fungerar ni som ett företag som vill tjäna pengar. ni kommer att få mina stålar iaf...

Medlem

Härligt, hade precis funderat på att skaffa SFIV till datorn nu när man skaffat en Xbox-kontroll till den. Kanske skulle väntat på SF X Tekken isåfall, verkar spännande

Medlem

Exakt uberpwnage2.0 det var så jag menade!

Inaktiv

lär ändå va ospelbart med tangentbord + mus

Medlem
Skrivet av riktigninja:

lär ändå va ospelbart med tangentbord + mus

Haha , nej det är inte att rekommendera! Jag kör Logitech Rumblepad II trådlöst. Funkar fint

Medlem
Skrivet av riktigninja:

lär ändå va ospelbart med tangentbord + mus

Varför återkommer kommentarer som detta och "hur kul är det att sitta allihopa framför en liten dator-skärm?" hela tiden? USB och HDMI-utgångar har helt gått dessa människor förbi, det är helt omöjligt att ansluta en gamepad eller TV? Bah

Medlem
Skrivet av fldc:
Skrivet av riktigninja:

lär ändå va ospelbart med tangentbord + mus

Varför återkommer kommentarer som detta och "hur kul är det att sitta allihopa framför en liten dator-skärm?" hela tiden? USB och HDMI-utgångar har helt gått dessa människor förbi, det är helt omöjligt att ansluta en gamepad eller TV? Bah

Exakt så kör jag och det funkar ju hur bra som helst. Tror folk är rädda för att det ska vara massa krångel men så är det icke! Kör en 360-kontroll trådlöst till datorn och alla knappconfigs är klara direkt jag startar spelet, åtminstone oftast (är väl enda fördelen med att alla PC-spel idag är konsolportar)

Medlem
Skrivet av fldc:
Skrivet av riktigninja:

lär ändå va ospelbart med tangentbord + mus

Varför återkommer kommentarer som detta och "hur kul är det att sitta allihopa framför en liten dator-skärm?" hela tiden? USB och HDMI-utgångar har helt gått dessa människor förbi, det är helt omöjligt att ansluta en gamepad eller TV? Bah

Exakt så kör jag och det funkar ju hur bra som helst. Tror folk är rädda för att det ska vara massa krångel men så är det icke! Kör en 360-kontroll trådlöst till datorn och alla knappconfigs är klara direkt jag startar spelet, åtminstone oftast (är väl enda fördelen med att alla PC-spel idag är konsolportar)

Medlem
Skrivet av fldc:
Skrivet av riktigninja:

lär ändå va ospelbart med tangentbord + mus

Varför återkommer kommentarer som detta och "hur kul är det att sitta allihopa framför en liten dator-skärm?" hela tiden? USB och HDMI-utgångar har helt gått dessa människor förbi, det är helt omöjligt att ansluta en gamepad eller TV? Bah

Exakt så kör jag och det funkar ju hur bra som helst. Tror folk är rädda för att det ska vara massa krångel men så är det icke! Kör en 360-kontroll trådlöst till datorn och alla knappconfigs är klara direkt jag startar spelet, åtminstone oftast (är väl enda fördelen med att alla PC-spel idag är konsolportar)

1
Skriv svar