Genomgång av multiplayer i Fear 3

Robot
Genomgång av multiplayer i Fear 3

Förutom att ha varit tämligen kompetenta FPS-skräckisar har Fear-spelen också skrutit med multiplayer i massor. Vi visar hur MP-läget kommer att se ut i Fear 3.

#fear-3-1


Moderator | Testpilot
Genomgång av multiplayer i Fear 3

Detta ser mumsigt ut

Tror detta kan bli något faktiskt


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ruskigt fult, men måste erkänna att MP modesen såg riktigt trevliga ut

Det gjorde inte mig speciellt upphetsad; F.E.A.R. lämpar sig inte bra till MP tycker jag...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Moderator | Testpilot
Skrivet av walter_iego:

Det gjorde inte mig speciellt upphetsad; F.E.A.R. lämpar sig inte bra till MP tycker jag...

Säg inte så, det har bara inte gjorts rätt i min mening. Tycker att coop skrämkänsla skulle vara ett bra koncept men "not executed so well".


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Så kan det mycket väl vara, men om man är ute efter skräckkänslan, då är det små utrymmen som gäller, mörka korridorer, övergivna byggnader, inte horder av spöken som kommer från alla håll och kanter, det har gjort i andra spel, förstår inte varför de tror att man ska tycka det är något speciellt. Men, vi får väl gnälla efter vi har provat först. Kanske är det bra och underhållande.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Så kan det mycket väl vara, men om man är ute efter skräckkänslan, då är det små utrymmen som gäller, mörka korridorer, övergivna byggnader, inte horder av spöken som kommer från alla håll och kanter, det har gjort i andra spel, förstår inte varför de tror att man ska tycka det är något speciellt. Men, vi får väl gnälla efter vi har provat först. Kanske är det bra och underhållande.

Sant, det är mer stressande än skrämmande.

Jag är inte intresserad av stress, det får man i vardagen. Alla har ju inte turen att vakna upp bredvid ett fruntimmer som gör sin ansiktsmask på kvällen och sedan vaknar upp bredvid sin man som tror att han har hamnat i helvetet. Man bör satsa på det man gör bäst.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fan vad gött att de inte kör med DM, TDM, CTF utan dessa nya modes! Creds till Day 1.

Är lite tveksam dock då det inte är Monolith som gör 3an.

Det återstår att se...

Medlem
Skrivet av korvbollar:

Fan vad gött att de inte kör med DM, TDM, CTF utan dessa nya modes! Creds till Day 1.

Är lite tveksam dock då det inte är Monolith som gör 3an.

Det återstår att se...

Håller med, är så less på alla de "vanliga" spelägena, får hoppas på något multidemo.

Medlem

Vette fasen...

Jag var och är stor fan av fear. Köpte fear 2 och vart måttligt road av det... 3:an lämnar mig helt ointresserad och kall.
Jag vet inte varför men, det verkar inte vara något intressant över det. Det verkar inte ha de köttigt tunga eldstriderna från ettan utan är bara en fortsättning med en gimmick av tvåan som inte var så värst bra.

Näe, i en tid när jag har FPS som borderlands, brink, rage och deus ex 3 (ja ja tredje person där) så står fear3 inte ut i mängden och fångar inte mitt intresse. Synd: jag gillar monolith jättemycket.

Folket vill ha shogo2!

1
Skriv svar