Resident Evil: The Mercenaries 3D suddar ut gränserna

Robot
Resident Evil: The Mercenaries 3D suddar ut gränserna

"Det börjar bli svårt att dra en gräns mellan de portabla systemen och hemkonsolerna", säger Capcom.

#resident-evil-the-mercenaries-3d, #resident-evil-4, #resident-evil-5


Resident Evil: The Mercenaries 3D suddar ut gränserna

Bullshit!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag tycker grafiken är riktigt bra för att vara bärbart. Långt ifrån PC/PS3/360 grafik, men det är inte långt ifrån. Inom nåt år så lär spelen se riktigt feta ut, själv ser jag mer fram emot sony´s nästa bärbara.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

3DS slår Wii på fingrarna i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Mycket snyggare än den sopiga PS3-portningen av Resident Evil 5.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Inaktiv

ser ut som ett gamecube-spel .. men kanske bra för att va bärbart

Inaktiv

dom gjorde bort sig så fett med franchisemjölkning i re5, så jag aldrig mer kommer peta på något som börjar på resident evil

Medlem

Jag tycker spelen på bärbara har blivit mycket snyggare men det får aldrig sin rätt på en så pass liten skärm. Grafiken har aldrig varit varför man spelar bärbart imo utan i första hand spelen och tekniken. Därför gillade jag aldrig PSP, det enda de satsade på var grafik. Likaså med nya PSP2. Tråkigt tycker jag.

Medlem
Skrivet av riktigninja:

ser ut som ett gamecube-spel .. men kanske bra för att va bärbart

Ja precis, men 3DS är ju bara DS med 3D

Nej jag är inte seriös.

Medlem

3DS måste väll räknas som en "hemkonsol" när man måste sitta bänkad vid ett strömuttag. Mutter mutter.

1
Skriv svar