Köp Alice – få Alice på köpet

Robot
Köp Alice – få Alice på köpet

Alice: Madness Returns levereras med kod så att du kan ladda ner originalspelet gratis.

#alice-madness-returns, #american-mcgees-alice


Köp Alice – få Alice på köpet

"...och spela igenom hela det ursprungliga spelet samtidigt som de spelar Madness Returns", det blir nog lättare att spela ett spel i taget


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

OML
Medlem

Ja jävlar vad lång tid det tog för mig att bli klar med det första så jag skulle nog också rekomendera att ta ett i taget.

Det hade många bra stunder...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har sett så många som skrivit på forum och liknande att de vill ha originalet till konsol.
Fantastiska nyheter för dem. Själv äger jag det till PC.

Medlem

"..och som Alice kan ha på sig."

Vilken feature.

Moderator | Testpilot

Gött.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Alice! Who the fuck is Alice!

Medlem

Wow det där var en riktig glad nyhet för mig som aldrig har spelat det första

Medlem

Nice, att få 1an och 2an på en och samma gång är ju helt klart givet köp


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Jag som är en sån steam fanatiker hoppas att de släpps på steam samma dag som de släpps i butikerna.
Nån som vet om de är planerat att komma på steam?

Medlem

Inte för att jag behövde fler anledningar till att köpa Alice men ettan på köpet? Till konsoll! Whohho!!

Medlem

Blir köp på detta, det första Alice var en klassiker och baserat på ett genialt till lika självklart koncept.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

På tal om American McGee vill jag för övrigt påminna samtliga om hans spel "Scrapland" ifrån 2004 som är en riktig bortglömd pärla i stil och klass med Beyond Good and Evil.... Fan varför är inte McGee en större player? Han har faktiskt levererat riktigt schysst varje gång.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Väldigt trevligt, spelade bara demot av orginalet när det begav sig, och det är omöjligt att hitta spelet i butiker nu för tiden.

Medlem

Kan nog bli ett köp fick aldrig en chans att spela 1an.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Väldigt trevligt, spelade bara demot av orginalet när det begav sig, och det är omöjligt att hitta spelet i butiker nu för tiden.

På Amazon och Ebay finns det. Långt ifrån gratis, dock.

Inaktiv

fixa bort flasharna när man slår, så är det givet köp för mig...

Medlem

Detta får mig att tänka tillbaka på hattmakarens störda bana i första spelet. :s

1
Skriv svar