Vinn en PS3, Tron-filmer, spel...

Redaktör
Skrivet av Casten:

Thats it. Kommer aldrig mer att skriva ett seriöst svar på utslagsfrågan.
Allt handlar ju endast om humor

Så skriv humoristiskt då.


signatur
Medlem
Skrivet av Casten:

Thats it. Kommer aldrig mer att skriva ett seriöst svar på utslagsfrågan.
Allt handlar ju endast om humor

Tvivlar starkt på att de läser igenom allas bidrag, men störst chans att vinna är det förmodligen om du skriver humoristiskt.

Redaktör
Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av Casten:

Thats it. Kommer aldrig mer att skriva ett seriöst svar på utslagsfrågan.
Allt handlar ju endast om humor

Tvivlar starkt på att de läser igenom allas bidrag, men störst chans att vinna är det förmodligen om du skriver humoristiskt.

Vi läser igenom alla bidrag. Störst chans att vinna har man om man svarar något klokt och/eller fyndigt som inte fem andra också svarar.


signatur
Medlem

5. Utslagsfråga: vem skulle du vilja se som ung Kevin Flynn i en nyinspelning av Tron? Motivera med högst 20 ord.
Senast jag räkna så är
"Genom lite rödtjut & högläsning av lite assemblerkod så kan man få SHODAN från System Shock att bli gravid med the "Tron Guy". Jag tror nog att avkomman skulle bli helt jävla perfekt för rollen."
mer än 20 ord.. Men jag måste sett fel..

Medlem
Skrivet av rAppmeister:

5. Utslagsfråga: vem skulle du vilja se som ung Kevin Flynn i en nyinspelning av Tron? Motivera med högst 20 ord.
Senast jag räkna så är
"Genom lite rödtjut & högläsning av lite assemblerkod så kan man få SHODAN från System Shock att bli gravid med the "Tron Guy". Jag tror nog att avkomman skulle bli helt jävla perfekt för rollen."
mer än 20 ord.. Men jag måste sett fel..

japp, tom innanför " " var det fler en 20 ord.. om man nu orkar bråka om det. hehe, de kanske borde skrivt max ca20 ord.. lol Grattis till vinnarna vilketsom!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Tur att ni väljer en vinnare som inte följt REGLERNA ni själva skrivit upp varje gång. Det är alltså fritt fram att bryta mot reglerna eftersom man kan hoppas ni väljer en som vinnare ändå? Då är det ju ingen idé att ens ha någon regel om hur många ord man _MAX_ får använda? Och om regeln nu i efterhand tydligen är lössläppt, dvs, allt ni vill åstadkomma är att man inte skriver en halv a4-sida, ja men då får ni väl säga det istället för "max 20 ord" och sen skita i regeln. Nu hade jag inte vunnit ändå, jag tycker bara ni ska följa era egna regler och låta folk tävla på lika villkor -_-

Redaktör

Som jag sa här - det är en miss av oss att vinnaren använde fler än 20 ord och vi ber tusen gånger om ursäkt för det. Vi lär av vårt misstag och lovar bot och bättring i framtida tävlingar.


signatur
Medlem

Hade ändå inte vunnit, men vafan bowling är ingen sport.

Medlem

Löjligt att FZ inte ens kan följa sina egna regler, känner mig inte alls sugen på att vara med i fler tävlingar när man inte vet vad som gäller längre. Trodde ni var bättre än så FZ.....

Medlem
Skrivet av Tompa:

Som jag sa här - det är en miss av oss att vinnaren använde fler än 20 ord och vi ber tusen gånger om ursäkt för det. Vi lär av vårt misstag och lovar bot och bättring i framtida tävlingar.

Är det möjligt att i framtiden kunna tumma på denna regel (skriva mer än 20 ord) och vinna eller är det här bara ett "happy mistake"? Värdig vinnare, grattis till er som vann!

Skrev detta som motivering:

Citat:

Will Smith. Det enda TRON saknar är en ikonisk one-liner, något som Will Smith har med "Aw hell naw".


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Redaktör
Skrivet av WolfGrin:

Löjligt att FZ inte ens kan följa sina egna regler, känner mig inte alls sugen på att vara med i fler tävlingar när man inte vet vad som gäller längre. Trodde ni var bättre än så FZ.....

Åter - jag är jätteledsen för att vi gjorde en miss. Du kan lugnt fortsätta delta, vi kör uppskattningsvis 50-talet tävlingar per år och det är ytterst sällan såna här missar förekommer.

Skrivet av Greger:

Är det möjligt att i framtiden kunna tumma på denna regel (skriva mer än 20 ord) och vinna eller är det här bara ett "happy mistake"?

Nej, regeln ska följas.


signatur
Medlem

Lite trist att det numera enbart verkar vara oseriösa svar som eftersöks i tävlingarna. Eftersom jag givetvis är en gammal sur gubbjävel ska hädanefter allt deltagande i dylika aktiviteter enbart ske medelst absurd och obskyr könshumor.


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Greger:

Är det möjligt att i framtiden kunna tumma på denna regel (skriva mer än 20 ord) och vinna eller är det här bara ett "happy mistake"?

Nej, regeln ska följas.

Tio-fyra!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Casten:

Thats it. Kommer aldrig mer att skriva ett seriöst svar på utslagsfrågan.
Allt handlar ju endast om humor

Så skriv humoristiskt då.

Självklart


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

123
Skriv svar