MC 1 och Aftonbladet på samma dag

Medlem
MC 1 och Aftonbladet på samma dag

Ja kan man tänka sig.

En artikel om mig och min fru på mittuppslaget i Aftonbladet! Inte illa. Tack vare min fru ska jag säga, de fick nyss om vår "dejting" genom min frus blogg www.mittlillaliv.se

Dessutom fick jag grymt bra feedback från mc-läraren idag, jag hade bra koll på grunderna och behövde bara finslipa. Men att ta kortet på 5 dubbellektioner skulle inte bli några problem trodde han. Nu har vi bokat in både Risk 2an och i morgon bokas teoriprovet Sweet.

Spring nu o läs eller köp Aftonbladet för en gång skull... så får ni se en härlig bild på mig och min fru

eller läs artikeln här: [http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article12901836....]

#blogg

MC 1 och Aftonbladet på samma dag

men.....aftonbladet.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Trevlig blogg, mmm plankstek med lökringar. vad du såg konsentrerad ut vid film hyllan. vad blev det?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det blev Buried, Harry Potter Death relics 1, Du ska möta en lång mörk främling. I ungefär den ordningen var de bra också.... Buried är cool!

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Trevlig blogg, mmm plankstek med lökringar. vad du såg konsentrerad ut vid film hyllan. vad blev det?

Plankstek med lökringar, måste vara en konstig smakupplevelse :P.
Går nog för sig om man tar bort den hemska potatismosen :- D.

Pommes duchesse är så mycket godare än frites till plankstek, faktiskt så ingår det i rätten


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ja jag tänker väl också att moset tillhör plankstek så som bröd hör till varmkorv? Så har alltid jag ätit det i alla fall.

Medlem

Jag vill bara förtydliga detta... Det är Aftonbladet som kontaktat oss, inte tvärt om!

Medlem
Skrivet av manuelek:

Jag vill bara förtydliga detta... Det är Aftonbladet som kontaktat oss, inte tvärt om!

Försök inte att lura oss, du lyckas inte ;).

Sebastian exploderade just.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Läste artikeln i tidningen idag och kollade lite på din flickväns blogg! Trevlig blogg och lycka till!

Medlem

Så detta börjar numera klassas som en kändisblogg? Fördel är att du kan ta dina egna paparazzi-bilder.

Medlem

hahaha.. kändisblogg... ska man inte tjäna pengar då? skämt åsido, det ska nog inte kallas det riktigt ännu... men vi jobbar på det!

1
Skriv svar