Spelkvartett inköpt

Flakmonkey
Spelkvartett inköpt

Först och främst ska jag passa på att tacka för alla tips jag fick i kommentarstråde till mitt inlägg tidigare idag. Jag kunde inte följa alla råd av olika anledningar, men jag kom i varje fall ut från Webhallen med fyra färska spel som jag tror starkt på. Som ni kan se på bilden nedan är den en rätt brokig skara och det var även killen i bakom disken snabb med att påpeka. De skiljer sig friskt från varandra både när det gäller genre och plattform men det ser jag enbar tsom något positivt. Att kunna uppskatta olika typer av spel på olika maskiner gör ju att man får chansen att uppleva så mycket mer... och det gäller ju övriga delar av livet också förstås

[ia=26114; large]

#blogg

Medlem
Spelkvartett inköpt

Haha ja du, konsekvent i din spelstil är det ingen som kommer beskylla dig för att vara iallafall. Allt gott. Godnatt.

Purple monkey dishwasher!

Nytt ledmotiv.
nu ska vi se, bra, bra ,mindre bra, varför Resident evil?.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

För att resident evil 5 är ett av dem bästa coop-spelen som finns atm ?

Army of Two!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ja dem e också bra

Medlem

Vart grymt besviken på avslutet i RE5, men annars grym CO-OP som nämnt ovan!

Medlem

RE5, Bayonetta och AC2 är riktigt bra! Det andra vet jag inte vad det är.


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar