Ocarina of Time 3D får nyheter

Robot
Ocarina of Time 3D får nyheter

Boss Challenge och Super Guide-liknande tips är nyheterna i 3DS-versionen av klassiska The Legend of Zelda: Ocarina of Time.

#nintendo


Medlem
Ocarina of Time 3D får nyheter

Kommer ihåg att jag spelade om spelet (N64) ett par gånger bara för att få möta de roliga bossarna igen, grymt att man nu kan spela om dem när man vill.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Kanske måste man klara oss boss rush för att låsa upp Master Quest.

Bossar har alltid varit höjdpunkter i Zelda, dem är riktigt mäktiga! Tänk om man kunde få MM bossar också

Inaktiv

Bra.. blir mera p12 av alla spel tycker jag. Gör inte en World Of Warcraft tack.

Medlem

@ showerguy

nu förstår jag inte riktigt hur du menar? skulle Ocarina of time 3d vara likt WOW på något sätt alls? =/


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

@ showerguy

nu förstår jag inte riktigt hur du menar? skulle Ocarina of time 3d vara likt WOW på något sätt alls? =/

SKulle gissa på att han syftar på faktumet att blizzard har casualiserat WoW till den grad att vilken handikappad 12-åring som helst kan döda bossarna med PuGs. Nu är det inte riktigt så illa men det var inte långt ifrån i WOTLK.
Ontopic: Underbart med lite nyheter så länge det inte ändrar på gameplayet (storyn) i övrigt. Ser verkligen fram emot det här och hade kunnat köpa ett 3DS bara för det här spelet. (+ kid icarus på ett hörn ).

1
Skriv svar