Spela Brink för FZ i London!

Medlem

Jag håller med dom som säger att om man är riktig gamer så är du duktig på både Pc och consol. Men ni måste väll medge att ni är bättre på en utav dom för det är skilnad på hur du siktar.

Fan jag är inte 18

Medlem

Är rätt så bra fps en tyvärr är jag inte 18

Medlem

Aw, om man bara vore ett år äldre och att det skulle köras på PC

Konsol FPS har jag inte spelat sen 2008


signatur
Medlem
Skrivet av mrmanman:
Skrivet av Hudda:

OT jag vet, men inte en rad om Dreamhacks Starcraft 2 turnering som gick idag? T.o.m nyheterna rapporterade..

...hear hear

Lite intervjuer med världsmästaren MC hade väl varit kanon tex...

Jo, mer än lite märkligt, en "stor" SC2 turnering i Stockholm - med 100 000 kr i förstapris.
Följde tom livestreamen från aftonbladet ( av alla sidor ). Men det var inte ett knyst på FZ vad jag kunde se.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

JAg är på semester då, annars hade jag lätt anmält mig. Spelar numera bara på konsoll...

Medlem

Ahh, hoppas man vinner!


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

När blir laget klart?


signatur

Alltid retar det nån.

Redaktör
Skrivet av bjorlebeach:

När blir laget klart?

Det är klart, kommer presenteras under dagen.


signatur
gnu
Medlem
Skrivet av TryNotD[oo:

"]

Skrivet av mrmanman:
Skrivet av Hudda:

OT jag vet, men inte en rad om Dreamhacks Starcraft 2 turnering som gick idag? T.o.m nyheterna rapporterade..

...hear hear

Lite intervjuer med världsmästaren MC hade väl varit kanon tex...

Jo, mer än lite märkligt, en "stor" SC2 turnering i Stockholm - med 100 000 kr i förstapris.
Följde tom livestreamen från aftonbladet ( av alla sidor ). Men det var inte ett knyst på FZ vad jag kunde se.

skulle fz börja skriva om sånt skulle det nästan bli en sc2 sida med tanke på hur många sc2 turneringar med sådana prissummor det hålls varje månad.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av gnu:
Skrivet av TryNotD[oo:

"]

Skrivet av mrmanman:
Skrivet av Hudda:

OT jag vet, men inte en rad om Dreamhacks Starcraft 2 turnering som gick idag? T.o.m nyheterna rapporterade..

...hear hear

Lite intervjuer med världsmästaren MC hade väl varit kanon tex...

Jo, mer än lite märkligt, en "stor" SC2 turnering i Stockholm - med 100 000 kr i förstapris.
Följde tom livestreamen från aftonbladet ( av alla sidor ). Men det var inte ett knyst på FZ vad jag kunde se.

skulle fz börja skriva om sånt skulle det nästan bli en sc2 sida med tanke på hur många sc2 turneringar med sådana prissummor det hålls varje månad.

Vi var lite sent ute i planeringen för det eventet och Live-streamen var tyvärr låst till Ab i Sverige.


signatur
12
Skriv svar