Nya Black Ops-nivåerna på film

Robot
Nya Black Ops-nivåerna på film

Escalation har dykt upp i filmformat. Hos FZ. Ta dig en titt.

#treyarch, #activision, #call-of-duty-black-ops


Medlem
Nya Black Ops-nivåerna på film

Nja, detta nivåpaket såg inte särskilt roligt ut synd

Tänker dock köpa det ändå bara för 'Stockpile'. Woop!

Medlem

Jag läste att detta spel har G-11 i arsenalen. Hur är det vapnet att skjuta?

Medlem

Det är rätt så nice, man skjuter med 3-skottsbursts. Lite lagom rekyl, är mindre rekyl när man kör utan scope än med så det är lättare att köra utan scope.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

I slutet på filmen ser man deras map-editor in action, hoppas det dyker upp en sådan i modtools sen.

Är ju lite tveksam till det dock då de säkert vill mjölka ur lite mer pengar med ett map-pack till efter detta


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Ska ha så småningom, om man är lite fräck skulle man kunna skriva om deras tag line: "There is a soldier in all of USA", fast det vore nog inte politisk korrekt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Förra kartpaketet blev jag så sugen på att jag nästan köpte det. Men gjorde det inte pga att jag måste stålsätta mig och bojkotta så det sänder ut signaler att det inte är ok att mjölka ut kartor för 140 kr när orginal spelet fortfarande är ospelbart för många (funkar fint för mig dock)

Men detta kart paket blev jag inte sugen på något sätt. Såg skit tråkigt ut.

140:- är lite för mycket, hälften tycker jag hade varit OK, men de kommer sänka priset så småningom, finns mycket annat man kan göra under tiden.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hoppas på att de släpper en till uppdatering med DLC releasen så att de förbättrar optimeringen lite till

Visserligen kan jag springa runt utan lagg men när man skjuter, då flyger siktet förbi fienden (Anti-aimbot?)

Är det så i "First Strike"? Har inte testat än.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tack men nej tack. Jag vill ha mer content om jag ska punga ut 140-150kr för en DLC.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Sa redan innan att jag inte skulle lägga mer pengar på det (då jag redan lagt 930 kr) och nu är jag ännu mer övertygad detta ser ut att suga verkligen tyckte first strike skulle varit värt 90 spänn kanske och tycker fortfarande att de vanliga banorna är roligare.

Medlem

Skulle krävt pengar för att spela BO med förmodligen nya skräpkartor...

Medlem

SKROTA spelet för fan!
Snart kommer BRINK där man kan hoppa omkring som en apa..
Och Battlefield3 där man kan spränga nästan hela jädra kartan..

Vad har Modern-Warfare att bjuda på? Jadu inget alls.
det är bara ett standard FPS spel. typ cs1.6 + air-strikes/drops
Lycka till att överleva med så tråkigt och standard koncept
om air-strikes hade förstört halva mappen hade det varit *WOW* nu är de bara äh what ever?
Campa i ett hörn och få tusen airstrikes, wow vad kreativt gameplay
eller springa med kniven och kniva dom vart du vill på kroppen så dör dom efter en hit.
tänk om du slår kniven i deras kevlar? NEJ kniven är ett kamoflerat lasersvärd så dom dör ändå?

Snart kommer även ''Red Orchestra 2'' ett WWII spel som kommer bli hejdundrans skoj att lira

Medlem
Skrivet av Saftnisse:

SKROTA spelet för fan!
Snart kommer BRINK där man kan hoppa omkring som en apa..
Och Battlefield3 där man kan spränga nästan hela jädra kartan..

Vad har Modern-Warfare att bjuda på? Jadu inget alls.
det är bara ett standard FPS spel. typ cs1.6 + air-strikes/drops
Lycka till att överleva med så tråkigt och standard koncept
om air-strikes hade förstört halva mappen hade det varit *WOW* nu är de bara äh what ever?
Campa i ett hörn och få tusen airstrikes, wow vad kreativt gameplay
eller springa med kniven och kniva dom vart du vill på kroppen så dör dom efter en hit.
tänk om du slår kniven i deras kevlar? NEJ kniven är ett kamoflerat lasersvärd så dom dör ändå?

Snart kommer även ''Red Orchestra 2'' ett WWII spel som kommer bli hejdundrans skoj att lira

Jag förstår inte värdet i din kommentar. Jag älskar Modern Warfare/Black Ops gameplay och kommer inte ändra mig för att du skriver ner det? Försök posta din text där den gör någon som helst nytta och undvik posta den här typen av skräp i framtiden. Tack på förhand..

Medlem
Skrivet av Saftnisse:

SKROTA spelet för fan!
Snart kommer BRINK där man kan hoppa omkring som en apa..
Och Battlefield3 där man kan spränga nästan hela jädra kartan..

Vad har Modern-Warfare att bjuda på? Jadu inget alls.
det är bara ett standard FPS spel. typ cs1.6 + air-strikes/drops
Lycka till att överleva med så tråkigt och standard koncept
om air-strikes hade förstört halva mappen hade det varit *WOW* nu är de bara äh what ever?
Campa i ett hörn och få tusen airstrikes, wow vad kreativt gameplay
eller springa med kniven och kniva dom vart du vill på kroppen så dör dom efter en hit.
tänk om du slår kniven i deras kevlar? NEJ kniven är ett kamoflerat lasersvärd så dom dör ändå?

Snart kommer även ''Red Orchestra 2'' ett WWII spel som kommer bli hejdundrans skoj att lira

Moget...

Spelet är bra imo men uselt optimerat.
"Standard FPS spel. typ cs1.6"??
1.6 spelas fortfarande idag och är väldigt populärt.

Du kan inte förvänta dig att alla spel ska vara i din smak, folk kanske inte vill att airstrikes ska förstöra hela banan då det.. förstör banan..
Det tar bort en stor del av spelet eftersom banorna är väldigt små och om en B52 flyger över banan så blir det mer ett vanligt fält att slåss på än en fungerande bana.

Medlem

haha, de slutar aldrig mjölka j****** .....

1
Skriv svar