DoW2: Retributions Last Stand-läge blir fristående

Robot
DoW2: Retributions Last Stand-läge blir fristående

Köp The Last Standalone för 10 euro och lira Last Stand-läget tills du blir gammal och grå.

#warhammer-40000-dawn-of-war-ii-retribution


Medlem
DoW2: Retributions Last Stand-läge blir fristående

nice men tyvärr funkar inte last stand överhuvudtaget pga dålig matchmaking. Har inte spelat en enda match utan uberlag.

Medlem

Jag har spelat upp TLS många i mer timmar än vad man borde och jag har sällan problem med lag. Har man en hyfsad lina och en lagom bra dator så funkar det utan problem.
Problemet är ofta att folk med dåliga datorer drar upp grafiken till max och det funkar kanske bra i singelplayer men inte i multiplayer.

Medlem

Smart drag att få fler spelare/köpare

Schmuttah; Jag har aldrig haft problem själv, så om du inte spelat en enda match utan lagg måste jag ju fråga om det kan vara problem på din sida?
Har du tillräckligt kraftig dator för last stand? Snabbt internet?
Inget illa menat, så ta inte illa upp att jag frågar

Medlem

Hm, där fick jag för å köpa Retribution endast för TLS när det kom.

Edit: Lagg förekommer när folk aningen glömt bort att stänga av sina torrents eller bara har grafiken på max. Inte sällan jag och en vän får be någon random herre ordna sina inställningar.

Inaktiv

Jag har spelat igenom kampanjen som Tyranids, och håller inte med recensionen av Retribution där. Det är faktiskt bra att de gjorde en ras med lite annorlunda ide om hjältar och enheter, istället för att alla är exakt lika. Hade stort nöje av Tyranidkampanjen med dess enda hjälte, Hive Lord.

Medlem

Väldigt smart idé.
TLS är min favorit del med DoW Retribution
Dock så är ju kampanjen också kul då man har spelat igenom alla kampanjer (Varav en extra gång på Very Hard) men det blev ju lite enformigt efter en stund

Inaktiv

TLS är ju det ända som är värt att ha i Retribution, så jag förstår deras drag.

Medlem

retribution erbjuder även steam som program om du vill tex joina en kompis. Förr hade man ( och fortfarande har) GFWL vilket är skit. Nu finns även en chat ruta man kan chatta i. Så retribution är det mest värda expansionet so far

1
Skriv svar