Påskrea hos CDON

Robot
Påskrea hos CDON

Vad sägs om Magicka + Vietnam för 89 kronor, Just Cause 2 för 39 kronor eller något helt annat erbjudande?

#ea, #ubisoft, #thq, #activision, #square-enix, #sega, #paradox-interactive, #just-cause-2, #magicka, #magicka-vietnam


Medlem
Påskrea hos CDON

En del priser var väl som att inte köpa digtalt men en del andra som just cause 2 39 kr det är en bra deal

Medlem

Inga allt för intressanta titlar enligt mig. Som ovanstående sa är ju Just Cause 2 en bra deal, har aldrig förstått vad folk ser i det spelet bara...


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av jacke910:

En del priser var väl som att inte köpa digtalt men en del andra som just cause 2 39 kr det är en bra deal

Riktigt bra spel, top 5 2010

Medlem

Hmm. Köpte Rift för 400 kr för någon vecka sen... kostade 249.00 kr nu...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Oh tänkte "Bad Company 2 till polarn så att han kan vara med och spela!!" Men så kostade det precis lika mycket som förut trots "25-90%" rea

Fanns en del andra spel som var riktigt billiga dock!


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Skrämmande dålig rea, det är ungefär vad spelen kostar i retail! Detta borde vara standardpriser utan rea...

Medlem
Skrivet av Anciegher:

Skrämmande dålig rea, det är ungefär vad spelen kostar i retail! Detta borde vara standardpriser utan rea...

Vad yrar du om?! Försök att hitta lägre priser på digitala produkter någonstans, du kommer garanterat misslyckas. Siter som endast säljer skrapade produktnycklar från importerade spel från asien samt återförsäljare som säljer importerade spel från bland annat UK gälls heller inte ifall du inte vill se dagens spelmarknad i ruinens brant.

Köper du digitalt från lokala aktörer/steam så går pengarna direkt till spelförläggarna, utan distributörer som mellanhänder. Helt värt det i min mening!

Spel som Homefront , Dragon Age II och magicka har ens inte kampanjats på steam än som är den största digitala siten i världen.

Riktigt bra priser på de flesta titlarna, några undantag, skulle jag säga!

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Oh tänkte "Bad Company 2 till polarn så att han kan vara med och spela!!" Men så kostade det precis lika mycket som förut trots "25-90%" rea

Fanns en del andra spel som var riktigt billiga dock!

Man kan köpa BF:BC2 key via gamersgate tror jag det heter som du lägger in i EA downloadern för 119kr, köpte de själv iförrgår och ett par polare med.. Tips

Glad påsk

Medlem

Det var faktiskt inte mycket att hurra för, efter att ha kollat.

Medlem

Om man vill pröva på BF BC2, behövs det något mappack/addon för att spela nu? Eller missar man inget om man bara köper standard?

Medlem
Skrivet av BlueBlood:

Om man vill pröva på BF BC2, behövs det något mappack/addon för att spela nu? Eller missar man inget om man bara köper standard?

Alla map packs (hittills 7) är gratis. Sedan finns ju DLC:n Vietnam som ger dig en i princip helt ny battlefield-upplevelse, den rekommenderar jag om du tycker om spelet, den kostar 99kr tror jag. Annars får fu en suverän upplevelse med bara vanilla!


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av eCore:
Skrivet av Milky_81:

Oh tänkte "Bad Company 2 till polarn så att han kan vara med och spela!!" Men så kostade det precis lika mycket som förut trots "25-90%" rea

Fanns en del andra spel som var riktigt billiga dock!

Man kan köpa BF:BC2 key via gamersgate tror jag det heter som du lägger in i EA downloadern för 119kr, köpte de själv iförrgår och ett par polare med.. Tips

Glad påsk

TAck för tipset! Var dock inne på gamersgate och det kostade 200 kr. Biligare från EA store där det kostar 189 kr. Jag kanske är helt ute och snurrar, kan du lägga in en direktlänk tros? Hade vart nice.

Den som jag hittade, det kanske inte var på gamersgate UK som du var på?
http://www.gamersgate.co.uk/DD-BFBC2LEUK/battlefield-bad-comp...

Mvh Milky


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av eCore:
Skrivet av Milky_81:

Oh tänkte "Bad Company 2 till polarn så att han kan vara med och spela!!" Men så kostade det precis lika mycket som förut trots "25-90%" rea

Fanns en del andra spel som var riktigt billiga dock!

Man kan köpa BF:BC2 key via gamersgate tror jag det heter som du lägger in i EA downloadern för 119kr, köpte de själv iförrgår och ett par polare med.. Tips

Glad påsk

TAck för tipset! Var dock inne på gamersgate och det kostade 200 kr. Biligare från EA store där det kostar 189 kr. Jag kanske är helt ute och snurrar, kan du lägga in en direktlänk tros? Hade vart nice.

Den som jag hittade, det kanske inte var på gamersgate UK som du var på?
http://www.gamersgate.co.uk/DD-BFBC2LEUK/battlefield-bad-comp...

Mvh Milky

EA STORE
Rabatt: waqdmjaf9 (25% rabatt på alla titlar)

http://eastore.ea.com/DRHM/store?Action=DisplayProductDetails...

=141,75 kr

Min bror gjorde så och det blev riktigt nice! Du får ett EA konto o där kan man typ se serialen


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

gamla priset 189,00 kr inkl. moms
Nya priset 141,75 kr inkl. moms


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Det börjar lukta smygreklam...

Medlem

inte för att smygraklamera, men 94,50kr för BC2 från ovanstående länk från EA-store är ju överkompligt för detta superspel

Medlem
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av eCore:
Skrivet av Milky_81:

Oh tänkte "Bad Company 2 till polarn så att han kan vara med och spela!!" Men så kostade det precis lika mycket som förut trots "25-90%" rea

Fanns en del andra spel som var riktigt billiga dock!

Man kan köpa BF:BC2 key via gamersgate tror jag det heter som du lägger in i EA downloadern för 119kr, köpte de själv iförrgår och ett par polare med.. Tips

Glad påsk

TAck för tipset! Var dock inne på gamersgate och det kostade 200 kr. Biligare från EA store där det kostar 189 kr. Jag kanske är helt ute och snurrar, kan du lägga in en direktlänk tros? Hade vart nice.

Den som jag hittade, det kanske inte var på gamersgate UK som du var på?
http://www.gamersgate.co.uk/DD-BFBC2LEUK/battlefield-bad-comp...

Mvh Milky

EA STORE
Rabatt: waqdmjaf9 (25% rabatt på alla titlar)

http://eastore.ea.com/DRHM/store?Action=DisplayProductDetails...

=141,75 kr

Min bror gjorde så och det blev riktigt nice! Du får ett EA konto o där kan man typ se serialen

OJOJOJ TACK!!! Sketabilligt hehe


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar