Vinn Majesty 2 Collection

Robot
Vinn Majesty 2 Collection

Slå ditt kloka huvud ihop, håll tungan i rätt mun, och du kan vinna den majestätiska Majesty 2-samlingen.

#majesty-2-collection, #majesty-2-the-fantasy-kingdom-sim


Medlem
Vinn Majesty 2 Collection

Mkt underhållande tävling

Medlem

Som vanligt: underbara priser!

Medlem

Ah älskar detta spel

Medlem

Hm... jag finner att jag hellre spelar originalet Majesty än tvåan. Men, det är jag det.
Lycka till i tävlingen ni som inte har köpt Majesty2 redan.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ah grattis! Ville verkligen ha detta, arhg, finns det att köpa på gamersgate med alla expansioner ?

Medlem

Jag vann inte. Mycket besviken på er FZ.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Jippie! Hur "kammar man hem" vinsten?

Medlem

Kul att man kan se antalet svarande nu!
Den fråga som minst hade rätt på, fråga 2, hade 169 st rätt. Om man räknar med att 160 av dem hade rätt på resterande frågor också, så var det ändå ganska god chans att vinna. 10/160 = 6.25%. Mao kommer jag sannolikt vinna en gång om jag deltar i 16 st tävlingar av liknande karaktär.

Medlem
Skrivet av Bruden123:

Jippie! Hur "kammar man hem" vinsten?

Gött, jag vann också, för första gången Undrar också när och hur man får vinsten?

Medlem

Då har man något att pyssla med under helgen

Medlem

Fan då Hade verkligen velat vinna denna. Nu måste jag ju förhandsboka på cdon istället och vänta X månader. Blubb!

Medlem
Skrivet av killer_7:
Skrivet av Bruden123:

Jippie! Hur "kammar man hem" vinsten?

Gött, jag vann också, för första gången Undrar också när och hur man får vinsten?

Ja... vet fortf inte

Medlem

Vet inte heller riktigt om man får det hemskickat? Har inte fått något PM iaf

Redaktör

Vinnarna får Gamersgate-koder via mejl så snart koderna dyker upp. Vi har alltså inte fått in dem än, men jag tror och hoppas att de landar på redaktionen inom kort.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Vinnarna får Gamersgate-koder via mejl så snart koderna dyker upp. Vi har alltså inte fått in dem än, men jag tror och hoppas att de landar på redaktionen inom kort.

Tack Tompa för förklaringen. Då väntar jag

1
Skriv svar