Åker söderut

Medlem
Åker söderut

till Skåne för att fira fotolergökshögtiden. Äta ägg och sill i överflöd. Vid påsk, jul och midsommar serveras det sill i mängder, inte ovanligt att det är 10 olika sorters sill. Jag äter nog alla. Kränger tills jag tröttnar, åker upp till Stockholm, för att längta efter lite sill till.

Ska upp klockan fem imorgon. Vill skjuta mig själv, men det får gå. Dagen har varit helgalen. Från en lugn helg gick veckan till att bli kaotisk. För fem minuter sedan blev man färdig med plugget. Har såklart loosat det idag. Fredrik loosade det också. Han ville döda Darkspore. Våra mobiler har ringt hela dagen, fastän vi inte ens har vänner. Typ, förutom Frej. Jobbigt.

Skåne blir alltså grönt, sill, ägg, spela ds, simma, leka med Frej och trevligheter. Efter en dag brukar jag få nog och ringa hem för att säga "Jag orkar inte med mina föräldrar och deras kompani". Brukar dock lugna sig efter ett tag.

Ser fram emot nästa vecka. För på långfredagen kommer katterna upp, och får träffa dem på måndagkväll. Sedan har jag kanske lite mer tid över för speedpaintings, tvspelsmakeri och arbetsprover. Antar det.

#blogg

Medlem
Åker söderut

Hälsa Skåne!

Om jag går upp kl 5 i ditt ställe, kan du då skriva min 12 sidor långa Hemtenta?
Snälla?....
Snälla söta med sill on top.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Danke templar! Skåne säger hej tillbaka!

No way Traveller. Tradigt att du har så mycket tenta, hoppas du blir ledig till sommaren så kan vi börja med trollkarlen om du har lust!

Behöver nog rehab från litteraturen. Trollkarlen har jag inte glömt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Goodie, bara att säga till när, annars smygstartar jag!

För all del. Måla några bilder du, Posta i bloggen sen.
Min fantasi går bäst igång och jag förstår världen bättre om jag ser konstnärens grafiska design. En bild säger mer än tusen ord.

Jäkligt segt med vad de slänger skit på en, Är det salstenta så är det Hemtenta 4 veckor senare. Låååånga hemtentor.
Det och att ämnet är den nya franska filmvågen på 60-talet. T.r.i.......s.t!!!

Oförklarligt nog har jag alltid tänkt mig att TK bor något så här som i KQ3,


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Fin bild! Blev sugen på att spela! Och typ ungefär så är tanken.

Ja, satan, plugget borde skjuta sig själv. Själv så hoppade läraren av på Concept Art-kursen med orättade uppgifter, vilket innebär att jag inte kan komplettera med den till kommande ansökningar, vilket var syftet. ARGH,

1
Skriv svar