Überrullen på Battlefield 3 ute nu

Medlem

Or is it SWAT? Vad jag mena var inte wow som i Word of warcraft utan wow som i wow kattfisk.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Tommy_h:

Ja okej det är ju DICE! Jag ger mig, de svenska gudarna! Klart att det är supersnyggt då, måste det ju vara!

Eller så gillar man inte riktigt DICE, och känner sig manad att bara klanka ner på saker dom gör. Kanske man gillar uppmärksamhet, eller att trolla lite?.

Personligen så tycker jag att realismen ser fantastisk ut, och då väljer jag naturligtvis att bortse från lysrör, svävande namn (ovanför en karaktär man styr med tangentbord/handkontroll) och skickligheten hos krypskyttar beväpnade med okänt tillhygge, för att det i slut änden är ett spel, inte på riktigt.
Utöver det så skiter jag i vem som tillverkat spelet...jag köper inte spel för att en specifik tillverkare står bakom, utan för vad det levererar. COD är säker också jättebra, men jag råkade inte se "deras" trailer, utan BF3. Crysis2 ser också riktigt grymt ut, och jag kommer nog köpa det med när ekonomin tillåter. Det är ju ingen jäkla tävling, eller hur?

Allt är ju individuellt, men om du tycker att BF3 ser fult ut (eller inte speciellt) så är jag mest av allt intresserad av vad som tilltalar dig mer? Det måste ju vara någonting monstruöst snyggt då (som min stackars burk inte kommer klara av att spela i sin fulla prakt iallafall, men ändå). Jag är alltid öppen för bra saker att spela, och nästa givna köp kommer att vara Portal2, som jag vet inte kommer att göra mig det minsta besviken.

Jag tror att jag vill säga till alla som klankar ner på ett eller annat sätt, följande: KÖP det inte, snälla. Köp istället det spel som NI gillar, där allt är bättre, tydligen mer realistisk, snyggare, texturer, ljud, tillverkare och bla bla (och skicka ett PM med en titel, jag vill också ha det!).
Vissa skulle nog bara behöva stänga av datorn och ta en promenad i vårsolen istället, kanske träffas i sandlådan och kasta lite högupplöst och ultrarealistisk sand på varandra istället för att göra det här inne.

Ledsen om jag själv låter lite kinkig, men vad fan, som vissa diskussioner här drar iväg alltså, allvarligt .

Detta var nog något av det vettigast som jag har läst. Bra skrivet!

Medlem

Vad han säger

Skrivet av bjosarn:

De är duktiga på att hype:a upp 1½ minut nytt bildmaterial...

Vad han menar


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Rekyl hit eller dit, det var väl värre i så fall när höghuset "välter" över helikoptern. Har aldrig sett ett höghus välta från grunden och nedåt. De kan möjligtvis rasa lite åt sidan om det är väldigt högt och smalt, men oftast så är det då toppen som på något sätt halkar av. I övrigt så är nedåtkraften betydligt större än kraften som förflyttar huset åt sidan så i 99 fall av 100 faller i stort höghusen i stort sett rakt ner och imploderar snarare än "fälls".

Medlem

Faaaan vad alla ska gnälla?... e spelet släppt än?.... Nä just d ... chilla ner o njut av bilder/filmer istället förhelvete.. sikka nötter...
Detta kommer bli Årets spel 2011..
Peace Out


signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av Keasar:

Vad han säger

Skrivet av bjosarn:

De är duktiga på att hype:a upp 1½ minut nytt bildmaterial...

Vad han menar

Haha XD

Medlem

Längtar redan till vinter, haha


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Medlem
Skrivet av magiul:

Rekyl hit eller dit, det var väl värre i så fall när höghuset "välter" över helikoptern. Har aldrig sett ett höghus välta från grunden och nedåt. De kan möjligtvis rasa lite åt sidan om det är väldigt högt och smalt, men oftast så är det då toppen som på något sätt halkar av. I övrigt så är nedåtkraften betydligt större än kraften som förflyttar huset åt sidan så i 99 fall av 100 faller i stort höghusen i stort sett rakt ner och imploderar snarare än "fälls".

Jag har aldrig sätt ettt höghus falla nära mig . Men dem jag har sätt på TV är sådana som blivit sprängda av rivnings syfte-'. Och å är det uppsatt explosiva medel som ska göra just att huset rasar ner så rakt som möjligt för att inte skada runt omkring liggande miljöer...

Sedan är det ju en jordbävning i detta fall som fäller huset : ) ...

OBS detta är ingen rättning då jag sagt att jag inte har minne av ett höghus ras på grund av jordbävning utan bara på tv som är anlagda ... Och en del i filmer.. Dock inga live sekvenser ,,

Spelet ser helt klart snyggt ut ..

Och angående lysrör i ett marknads stånd .. Så tror jag jag sällan sätt ett på en marknad som inte har ett ... Iaf inte dem stånden som har öppet lite längre ....

Och skulle tippa på att marknaden i spelet är ett sånt som alltid står där,. (ett billigare varuhus : )


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

åååh hoppas nya datan är klar tills det släpps! så jävla vackert spel så det finns inte

Medlem
Skrivet av Keasar:

Vad han säger

Skrivet av bjosarn:

De är duktiga på att hype:a upp 1½ minut nytt bildmaterial...

Vad han menar

Tack för att du orkar förklara för undersåtarna vad jag egentligen menar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Gillar trailern även om man sett mycket av det som visas redan, det jag inte gillar däremot är att man måste gilla en viss facebook sida, är så himla trött på alla som kör med detta.

Inaktiv

Hårt scriptat, orealistiskt och konsol-kid-anpassat, men ingen hade väl väntat sig något annat. För det fösta framrycker man inte i okänd terränglåda i 190. Sedan vore rätt förfarande att tillbakarycka direkt vid sammanstöten, istället för att slänga sig ut och utsätta hela gruppen för risken att bli bortskjuten. Sedan är det en tveksam metod att undanröja en prickskyttt genom att kliva rätt in i eldlinjen.. Snygg överskjutning med pskottet. Man brukar dock undivka ha egen personal direkt framför eldröret. KSP har man primärt till att skjuta understödjande och nedhållande eld. Främst när övriga i gruppen har gjort en eldstöt och behöver byta magasin eller förflytta. Sprängande bilar, vad orginellt..

Medlem

Haha alla avundsjuka *ModernWarfare* spelare bashar BF3 för det ser mycket roligare ut än deras spel där man bara springer runt och runt, döda döda, airstrike airstrike. springa och skjuta lite till.
gömma sig bakom ett hörn och skjuta lite mer airstrikes..

Och han som skyllde på lysrör eller liknande, Vad ska dom använda? en glödlampa?
Om du inte vet att det är ganska lätt att fixa ström till en lampa borde du inte prata i forum heller
det är 2011 nu. vi har lite mer avancerade saker än vad vi hade 1990

Skriv svar