Robot
Prey 2

Säger vi Prey tänker du förmodligen direkt på portaler och takpromenader men i uppföljaren ser du ingetdera. Vi åkte till Salt Lake City för att se om Human Head tappat huvudet.

#human-head-studios, #prey, #portal, #prey-2-2, #batman-arkham-asylum, #mass-effect, #red-dead-redemption, #mirrors-edge, #rockstar, #crytek, #crysis-2, #dice, #rocksteady, #deus-ex


Medlem
Prey 2

Blir ett givet köp när det kommer i alla fall, sett fram emot detta sedan jag klarade Prey några dagar efter release.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Trailern är sjukt cool. Skulle kunna göra sig bra som film


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Jävlar vilken trailer... som sagt Saru, skulle kunna bli en riktigt bra film...

Peace Out


signatur

//Peace out

Prey är en pärla. Testa om ni har möjlighet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Är sugen..! Verkar coolt med freeroam och parkour i samma paket. Känns dock inte som att världen kommer kännas sådär härligt verklig som i t.ex. RDR. Men men


signatur

Imperator

AW8
Medlem

Ser jävligt Omega(ME2)-aktigt ut. Jaja. Låter roligt med parkour-stilen,ska bli kul att se lite gameplay i framtiden.

PS. Boba stavas med ett b!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av AW8:

PS. Boba stavas med ett b!

Boba Fett!? Boba Fett!? Where!?;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Noob mistake. Fixat.

Medlem

När dyker förhandstitten av Skyrim upp? Idag med eller väntar ni med den?

Medlem

coolt, tycker första spelet var grymt underskattat!

Redaktör
Skrivet av Droopydawg:

När dyker förhandstitten av Skyrim upp? Idag med eller väntar ni med den?

I morgon.


signatur
Medlem

Hade så dåligt tålamod med Prey. Visste jag inte vad jag skulle göra direkt så vart det bara segt, gick runt i cirklar tills jag la ner.

har de fokuserat på mer action och mindre bs i Prey 2 så har jag inget emot det

Medlem

Skönt att ni kom ut med artikeln så folk kunde börja läsa om att spelet inte är riktigt som det första spelet.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Verkar coolt, BOBA FETT!

Medlem

Tråkigt att dom inte har avslöjat något kring kopplingen mellan Prey och Prey 2. Jag gillade verkligen första spelet, men trots avsaknaden av allt i Prey 2, så låter det ändå intressant. Hoppas dom gör ett bra spel. Ska bli intressant att följa lite av kommande hypemaskin.

1
Skriv svar