M&M Heroes VI dröjer till hösten

Robot
M&M Heroes VI dröjer till hösten

En extraordinär spelupplevelse kräver lite extra utvecklingstid, menar Ubisoft.

#might-magic-heroes-vi-1, #ubisoft, #black-hole-entertainment


Medlem
M&M Heroes VI dröjer till hösten

Trodde det var om ett spel om godiset M&M först

Medlem

Låter bra... 3:an är det bästa hittils, kan bero på tiden som det släpptes och etc, men jag hoppas att 6:an lyckas bli nästa spel i serien som man verkligen kan gå in i "just one more turn" mode.

Medlem
Skrivet av korosuu:

Låter bra... 3:an är det bästa hittils, kan bero på tiden som det släpptes och etc, men jag hoppas att 6:an lyckas bli nästa spel i serien som man verkligen kan gå in i "just one more turn" mode.

Ja och där laddningstiderna inte tar år och dar!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av korosuu:

Låter bra... 3:an är det bästa hittils, kan bero på tiden som det släpptes och etc, men jag hoppas att 6:an lyckas bli nästa spel i serien som man verkligen kan gå in i "just one more turn" mode.

Ja och där laddningstiderna inte tar år och dar!

Ja eller så höjde man bara gamespeeden trixa lite med inställningarna och vips det tog 5-10 sec med 8 comp spelare i "laddtid"


signatur

Godspeed

Medlem

En annan som tycker 3:an var bäst, hoppas bara det här blir minst lika bra.

Medlem
Skrivet av flashkan:
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av korosuu:

Låter bra... 3:an är det bästa hittils, kan bero på tiden som det släpptes och etc, men jag hoppas att 6:an lyckas bli nästa spel i serien som man verkligen kan gå in i "just one more turn" mode.

Ja och där laddningstiderna inte tar år och dar!

Ja eller så höjde man bara gamespeeden trixa lite med inställningarna och vips det tog 5-10 sec med 8 comp spelare i "laddtid"

Dela med dig av dina tips och trix lite då så kanske man kan spela V lite hehe. Har gamespeed på högsta men det tar fan 100 år för mig ändå. Inställningar på typ lägsta.


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Ja, i detta fall handlar det verkligen rejält mycket om laddningstid, inge kul å sitta å vänta i flera minuter för inte att tala om den sammanlagda tiden på att datorn ska göra sitt och som man inte tar del av, jag menar man spelar ju inte ens under denna tid och det känns ju bra meninglöst att spela ett spel som man inte spelar.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Ja, i detta fall handlar det verkligen rejält mycket om laddningstid, inge kul å sitta å vänta i flera minuter för inte att tala om den sammanlagda tiden på att datorn ska göra sitt och som man inte tar del av, jag menar man spelar ju inte ens under denna tid och det känns ju bra meninglöst att spela ett spel som man inte spelar.

Ja vem orkar att spela i 2 min och sen vänta i 3 minuter för att spela ytterligare 2 minuter?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av flashkan:
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av korosuu:

Låter bra... 3:an är det bästa hittils, kan bero på tiden som det släpptes och etc, men jag hoppas att 6:an lyckas bli nästa spel i serien som man verkligen kan gå in i "just one more turn" mode.

Ja och där laddningstiderna inte tar år och dar!

Ja eller så höjde man bara gamespeeden trixa lite med inställningarna och vips det tog 5-10 sec med 8 comp spelare i "laddtid"

Fortfarande för lång tid i ett spel som är turnbaserat. Ska ta max 3 sekunder tycker jag.

Medlem

Jag kan hålla med hoppas verkligen inte AI:n tar typ 5-10 min på sig per turn alltså helt sjukt segt å sitta och vänta på dom i V + expansion även om jag har bra dator och ssd och högsta ai speed osv.

Får jätte gärna dela med dig av dina trix så man också kan våga köra V:an lite mer

Inaktiv

De får gärna hålla på släppet så länge de behöver så det inte blir som med V:an. Fy fan va uselt skick det släpptes i.

Köpte 5an, ångrar som fan, kommer pirata 6an tills jag vet att det är ett bra köp.

Medlem

OJ blev nog lite missuppfattad. jag syftade på laddtiderna i 3:an och inte V.. i början så stängde jag av att man inte ens ska se datorn röra sig på kartan vilket fixade en heldel och max gamespeed o allt vad man nu kan göra vart väldigt längesen.. V gillade jag inte riktigt så det har jag inte spelat så mycket


signatur

Godspeed

1
Skriv svar