Super Mario till 3DS i år?

Robot
Super Mario till 3DS i år?

Shigeru Miyamoto lovar göra "allt han kan" för att få ut Super Mario-spelet till 3DS i år.

#nintendo, #super-mario-3d, #the-legend-of-zelda-ocarina-of-time-3d


Medlem
Super Mario till 3DS i år?

Ja just nu finns det ju nästan ingen anledning alls till att köpa ett 3DS.

Medlem

Ne den enda anledningen skulle ju vara zelda och kid icarus, vilket råkar vara starka kort i mina ögon så jag köpte en 3ds veckan efter releasen

Medlem

Nä. tycker 3D effekten är cool men den har ju absolut inga spel som jag vill ha tror jag sparar mina pengar till BF3 (till pc och ps3) sedan så köpa PSP2 vid jul är det stor chans att jag gjör

Medlem

Tycker det är konstigt att folk gnäller väldigt mycket på dlc, men heliga nintendo får inge skit för att de re-releasar samma spel om o om o om o om o om o om o om o om igen

Medlem
Skrivet av blodChoklad:

Tycker det är konstigt att folk gnäller väldigt mycket på dlc, men heliga nintendo får inge skit för att de re-releasar samma spel om o om o om o om o om o om o om o om igen

Jodå, Nintendo får väldigt mycket - och även hård - kritik för och mot deras remakes. Tycker personligen Nintendo fått brist på idéer de senaste åren när dem släpper samma spel fast i en annan utgåva. Det har dock aldrig slagit mig att jämföra kritiken mellan DLC:s, med kritiken från remakes.

Däremot ser jag ändå framemot dessa remakes till 3DS: Zelda OoT 3D, Paper Mario 3D, Lylat Wars 3D, Metal Gear Solid: Snake Eater 3D.

Nya spel: Super Mario 3D , Animal Crossing 3D, Mario Kart 3D, Kid Icarus: Uprising, Advance Wars 3DS.

Medlem

Inga tunga Nintendo titlar? Finns det ingen gräns för hur dum i huvudet man kan vara? Eller har den som skrev det här missat Mario Kart, Paper Mario, Star Fox 64 och Kid Icarus?

Medlem

"Den 17 juni släpps The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D – en nyversion av Nintendo 64-klassikern. Annars är det få tunga Nintendo-pjäser på väg till 3DS inom den närmaste tiden."

Hallå, Kid Icarus, Paper Mario, Star Fox 64???

1
Skriv svar