Robot
Guild Wars 2

Guild Wars 2 får en helt ny ras. De kattliknande Charr gillar långa promenader, hemmakvällar vid brasan, skjutvapen och landminor. FZ pratar med utvecklarna och visar en ny film.

#guild-wars-2, #world-of-warcraft, #guild-wars


Medlem
Guild Wars 2

GW2 kommer bli grymt. No doubt about it!

Medlem

Kommer bli asbra, men när släpps det? Hur länge måste vi torteras med väntan?

Medlem

Längtar!


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

gw2 värkar ha ändrats mycket från 1an tror dock att det är mer dåliga ändrigar en bra.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

"Som unge går du med i en Fahrar, som är ungefär som ett dagis med vapen." Dagis med vapen, gief!

Medlem

Personligen anser jag att de verkar ha tagit det som jag älskade i ettan (story, solo/coop missions, skill-baren) och lagt till det som jag saknade (open world). + en massa andra mindre saker ofc ^^

Medlem

Börjar bli ohälsosamt ivrig inför detta

Jag är inget fan av mikro transaktioner men så länge som man inte kan köpa sig bättre så kan det väl gå

Medlem

Känns som en evighet sen som Guild Wars 1 var uppe på tapeten. Spelar någon det fortfarande?


signatur

Imperator

Medlem

Åfan, jag hade fullt ärligt räknat med att bli chat spammad NOOB av någon med dåligt självförtroende i bästa möjliga köpta gear, om dom verkligen kan hålla på den biten är jag mer än redo att lägga sedvanlig månadsavgift på mikrotransaktioner istället.

Den som lever få se!

Medlem

Längat! Det blir till att spela WoW och Guild Wars.

Ish
Medlem
Skrivet av morfin91:

gw2 värkar ha ändrats mycket från 1an tror dock att det är mer dåliga ändrigar en bra.

Felskrivet och felaktigt Den andra delen i mitt påståendet får man dock tolka hur man vill.
Jag spelet GW i 2½ år och jag har inte sett något som skulle vara sämre i tvåan.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Någon som vill skapa ett FZ Community GW2 gille?. Detta måste spelas ju!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Är inte Charr en planet i starcraft?

Medlem

Äh, jädrans också, FZ hann före mig med uppdateringen.
Charr rasen kommer nog bli min main, älskar deras militaristiska kultur samt att de ser riktigt coola ut.

För att däremot rätta dig Mats, Foefire är inte namnet på spökena, det är namnet på den förödande händelsen när kungen av Ascalon i en sista ansträngning mot Charr horden använde sitt magiska svärd Magdaer för att aktivera en uråldrig magi som förvandlade alla invånare i Ascalon till spöken och dödade en stor del av den invaderande Charr armeen.
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Foefire


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Är inte Charr en kuse på Jupiter?

Medlem

Det går nog att säga att gw1 just nu är rätt dött, dom som är kvar farmar titlar som låser upp vapen,armor skins och små pets i gw2, har inte orkar att bry mig så mycket då ettan kan jag varenda liten vrå i men namn kommer du få behålla i tvåan


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Charr till Amiga'n är ju hur fränt som helst

GW2 verkar kunna bli fränt, värt att hålla koll på åtminstonde.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Världens bästa mmorpg.


signatur

a"C"RED -

Medlem

"First make them badass. Then make them even more badass."

Bra riktlinjer! :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Verkar vara ganska mycket steampunk över Charr. Gillar steampunk Detta ska införskaffas och lira. Trött på att betala månadsavgifter för mmorpgs och de sedvanliga "gratis" mmo's som finns är ju ofta ganska skräpiga.

Medlem

Äntligen en anledning att äta Whiskas utan att se konstig ut!

Inaktiv
Skrivet av Woffen:

Verkar vara ganska mycket steampunk över Charr. Gillar steampunk

Jag tycker det är kul att de gör raserna lite mer egna och inte kör på mall 1a, karbonkopia från Tolkien som många andra gör. Fast alverna (Sylvari) i spelet verkar ju vara lika fjompiga trädkramare som i alla andra spel förstås.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Woffen:

Verkar vara ganska mycket steampunk över Charr. Gillar steampunk

Jag tycker det är kul att de gör raserna lite mer egna och inte kör på mall 1a, karbonkopia från Tolkien som många andra gör. Fast alverna (Sylvari) i spelet verkar ju vara lika fjompiga trädkramare som i alla andra spel förstås.

De kommer göras om såsom jag förstått så det är nog inget man behöver oroa sig för.

Medlem

Har vart så anti allt mmo-spam sedan wow, även om detta bara är ännu en i raden så ser faktiskt GW2 så sjukt bra ut + att de har fin erfarenhet från tidigare, hoppas det inte blir för bra för då måste jag bita mig fast i mmo-träsket igen

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Woffen:

Verkar vara ganska mycket steampunk över Charr. Gillar steampunk

Jag tycker det är kul att de gör raserna lite mer egna och inte kör på mall 1a, karbonkopia från Tolkien som många andra gör. Fast alverna (Sylvari) i spelet verkar ju vara lika fjompiga trädkramare som i alla andra spel förstås.

Nja utseendemässigt så har de sagt att Sylvari blir total remoddade från de första bliderna som visats, sen är de ju faktiskt ganska annorlunda från alver på flera sätt, tex yngsta rasen i spelet, är växt-varelser med en collectivt sinne/minne, lyssna på denna intevju så får du veta en hel del om Sylvari


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av aholman:

Har vart så anti allt mmo-spam sedan wow, även om detta bara är ännu en i raden så ser faktiskt GW2 så sjukt bra ut + att de har fin erfarenhet från tidigare, hoppas det inte blir för bra för då måste jag bita mig fast i mmo-träsket igen

haha Du har iaf valet att spela det som ett singleplayer RPG (är ju trots allt en engångs kostnad), dvs koncentrera dig på Personal Story och Utforskning och skippa PvP, titel jagandet, Elite Dungeons, Crafting etc så behöver det inte äta upp all din tid, de har sagt att levla från 79-80 ska inte ta så mkt längre tid än från 49-50, så förhoppningsvis inte en massa onödig grinding inbakat i att nå nivå 80 heller..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

BTW, bra intervju, var den FZ exclusiv?

och bild 3 till 6 under artikeln är fortfarande inte GW2 utan GW1


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Citat:

– Vi kommer att ha mikrotransaktioner, som vi testar i ”gamla” Guild Wars. Och sedan tar vi erfarenheten därifrån vidare till det andra spelet. Vi gillar inte onda grejor, vi vill sälja sådant som spelarna vill ha men inte verkligen behöver. Spelare ska inte kunna köpa sig mäktiga i en butik.

Vi gillar inte onda grejor, låter som en sund tanke!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

gammal artikel?

1
Skriv svar