Portal 2 pc- och Mac-patchat

Robot
Portal 2 pc- och Mac-patchat

Det andra portalpusslet i ordningen får nytt versionsnummer.

#portal-2, #valve


Medlem
Portal 2 pc- och Mac-patchat

Men kan ju inte annat än att älska Valve asså. Liksom så tidigt tänkte jag när jag såg runriken är detta ett skämt eller. Det är ju verkligen stor skillnad på Valve och Treyarch hehe

Medlem

Lite offtopic här, jag läste att det fanns co-op. Hur är "replayabiltyn"?


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Undrar om meddelandet om att inte stänga av sin konsol vid laddning är kvar i PC versionen...

Medlem
Skrivet av Bathory:

Undrar om meddelandet om att inte stänga av sin konsol vid laddning är kvar i PC versionen...

Haha, säg att det inte är så! Får mig att tänka på denna berättelse: http://dfan.org/writing/coding.html


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Aaaaah, Terra Nove! Fruktansvärt fräsigt spel.
(något off topic ja...)

Medlem
Skrivet av Baxalasse:

Lite offtopic här, jag läste att det fanns co-op. Hur är "replayabiltyn"?

Jag har spelat igenom co-op samt SP och har nästan alla acheivements nu, men trots det så är det faktiskt i mitt tycke riktigt kul att spela om både co-open och singleplayern, då man ju likt i ettan faktiskt kan göra på flera sätt för att klara många ställen. Och även fuska lite om man så vill, dvs, skippa delar av pusslet med hjälp av skillz.

Edit: Och sen är det ju alltid lika underbart att göra speedruns såklart.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar