Starcraft II: Heart of the Swarm visas nästa månad

Robot
Starcraft II: Heart of the Swarm visas nästa månad

Första detaljerna om den efterlängtade expansionen är på väg.

#starcraft-ii-heart-of-the-swarm, #blizzard-entertainment


Medlem
Starcraft II: Heart of the Swarm visas nästa månad

Gott
Har varit lite skeptisk att man inte kunnat spela alla tre raserna i kampanj, så som i ettan, men eftersom SC2 har så gott om moddar och hålls vid liv så har jag inte tappat intresset än och kommer nog fortsätta leka med SC2 i en eller annan form tills nästa expansion kommer.

Inaktiv

Tyckte SC2s kampanj var rolig, lång o fin. Ser gött fram emot HotS.

Medlem

JIPPI! PEPP!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Blev faktiskt ganska besviken på SC2 kampanjen, verkligen älskade SC och Brood Wars kampanjen så hade kanske för höga förväntningar på SC2, men fastnade aldrig riktigt för den å tyckte den enda riktigt minnesvärda karaktären var Tychus

Medlem

UOme: Blev också halvt besviken, men tror Heart of the swarm kommer att ge oss tillfredställelese, för nu är historien igång på riktigt. Första var ju i stort sätt bara presentationer och små subplotar. Nu kan man fortsätta på huvud historien.

Medlem

Jag önskar era länkar kunde faktiskt gå till företagens hemsidor istället för era egna sidor om dem.

Hoppas det blir kul iaf, SC2-storyn var verkligen ingen höjdare men uppdragen var väldigt roliga att spela

Medlem

Ja jag tyckte kampanjen var skitskoj började direkt på Brutal riktigt bra gjord bara älskar RTS osv<3 Samma sak med alla age of empires spel <3 Ensemble studios R.I.P

Medlem

Helt ointressant plus att jag avskyr den där bruden Kerrigan.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

Hur i H*****E kan man tycka kampanjen var dålig? Var ju lätt ett av dom bästa SP lägena någonsin!

Folk har konstig smak...

Medlem
Skrivet av Rahxephon:

Helt ointressant plus att jag avskyr den där bruden Kerrigan.

Ändå kliade det såpass i fingrarna att du var tvungen att kommentera i tråden?
Slut på påskgodiset redan?

OT: Nu börjar terrorn, man ska matas med bilder, filmer och snack inför releasen nästa år.
Kommer bli tokig.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Tycker ändå det är konstigt att de väntar så länge med att släppa det. Spelmotorn och zerg är ju klara, torde väl bara vara att skapa lite kartor och några fler enheter? Max ett år tycker jag borde räcka iaf.

Medlem
Skrivet av Zedrix:

Tycker ändå det är konstigt att de väntar så länge med att släppa det. Spelmotorn och zerg är ju klara, torde väl bara vara att skapa lite kartor och några fler enheter? Max ett år tycker jag borde räcka iaf.

Finns nog nån form av matte bakom det. Säljer kanske bättre om det verkar exclusivt än om det blir som med CoD som kan säljas i kartong med märkningen 3.0% fett...

Medlem

Gillar inte moddar så jag har tappat lusten nästa men ska endå köpa Heart of the Swarm för att jag gillar zerg så mycket men hoppar nog del 3....

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av Rahxephon:

Helt ointressant plus att jag avskyr den där bruden Kerrigan.

Ändå kliade det såpass i fingrarna att du var tvungen att kommentera i tråden?
Slut på påskgodiset redan?

OT: Nu börjar terrorn, man ska matas med bilder, filmer och snack inför releasen nästa år.
Kommer bli tokig.

Påskgodis är gott.


signatur

Miner, don´t shoot!

1
Skriv svar