Bethesda: röstskådespelarna kommer till oss

Robot
Bethesda: röstskådespelarna kommer till oss

Spelbranschen har nått mainstream-acceptans, vilket gör att Hollywood-skådisarna kommer till oss och inte tvärtom, säger Bethesda.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #fallout-3, #the-elder-scrolls-iv-oblivion


Medlem
Bethesda: röstskådespelarna kommer till oss

Jaså? Anlita Sean Bean igen! Han är så jävla bra! Mycket bra röst har han också!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Jag hade gärna hört lite svenska skådisar.
Typ Povel Ramel som Orch.
Eller Peter Harryson som magiker.

Inaktiv

Dolph Lundgren som Barbar

Medlem

Hugo Weaving är en riktigt grym röstskådespelare.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Sam Worthington var det bästa i Black Ops. och Ed Harris...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Jag hade gärna hört lite svenska skådisar.
Typ Povel Ramel som Orch.
Eller Peter Harryson som magiker.

povel ramel är död :/

Mikael Persbrandt hade passat bra som dörrhantag i Skyrim...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Max von Sydow är kung av sverige när det gäller film enligt mig. Exorcist, Shutter Island och Sjunde Inseglet för att bara nämna några.

Medlem

neje nej nej alla vill ju ha shan banan med i spelet hahah
men seriöst nu tycker det vara bli bätre en oblivions bäretare i alla fall (och fler hoppas hoppas) men hällre några få dåliga en inga alls viste inte vem max von sydow var så jag kokllade öpphan fy fan vilken go röst han hadde passa bra in i skyrim.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av morfin91:

... viste inte vem max von sydow var så jag kokllade öpphan fy fan vilken go röst han hadde passa bra in i skyrim.

Hur kan du inte veta vem Sveriges största skådis är?

Vet du vem Fredrik Fredrik Reinfeldt är?

Medlem

Steven Pacey hade vart nice. Sjukt bra röstskådis

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Mikael Persbrandt hade passat bra som dörrhantag i Skyrim...

Ge mig ett namn för fan!

Ingen dålig lista de hade! Får de stora summor för de här rollerna tro eller blir det mer som att de gör reklam för sig själva?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Nemezis:
Skrivet av morfin91:

... viste inte vem max von sydow var så jag kokllade öpphan fy fan vilken go röst han hadde passa bra in i skyrim.

Hur kan du inte veta vem Sveriges största skådis är?

Vet du vem Fredrik Fredrik Reinfeldt är?

ja det vet jag men jag har inte kåll på kändisar bryr mig itne om dom så..


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

WHATS THE MATTER!? GETTING TIRED?


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv

War, war never changes.. Ron perlman i mitt hjärta <7

Medlem

Morgan Freeman. Hur awesome hade han inte varit som berättar-röst i valfritt spel.

Medlem

Jag skiter i vem som gör rösten, bara vi slipper alla de där Amerikanska accenterna!

Medlem

Dom börjar bli självsäkra dom där.. Börjar snart tvivla på TES 5


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Dom kan köra en magica for all I care, eller ren text, att lägga pengar på röst skådespel känns inte så jätte intressant på en prioriterings lista för min del, men musiken å andra sidan, där får dom gärna lägga ner krut!

Medlem
Skrivet av NorthLion:

Jag skiter i vem som gör rösten, bara vi slipper alla de där Amerikanska accenterna!

Eh va? De flesta spel utspelar sig i USA, eller så spelar man som amerikan, det vore väl konstigt om ingen hade amerikanska accenter då.

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av NorthLion:

Jag skiter i vem som gör rösten, bara vi slipper alla de där Amerikanska accenterna!

Eh va? De flesta spel utspelar sig i USA, eller så spelar man som amerikan, det vore väl konstigt om ingen hade amerikanska accenter då.

Jag pratar inte om "de flesta spel", jag pratar om Bethesda's flaggskepp, The Elder Scrolls och Amerikanska accenter hör inte hemma i Fantasy som härstammar från en europeisk medeltidsmiljö. De kan få prata hur micket jänkiska som helst i westernspel, fallout och GTA men håll de accenterna utaför fantasy.

Medlem
Skrivet av NorthLion:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av NorthLion:

Jag skiter i vem som gör rösten, bara vi slipper alla de där Amerikanska accenterna!

Eh va? De flesta spel utspelar sig i USA, eller så spelar man som amerikan, det vore väl konstigt om ingen hade amerikanska accenter då.

Jag pratar inte om "de flesta spel", jag pratar om Bethesda's flaggskepp, The Elder Scrolls och Amerikanska accenter hör inte hemma i Fantasy som härstammar från en europeisk medeltidsmiljö. De kan få prata hur micket jänkiska som helst i westernspel, fallout och GTA men håll de accenterna utaför fantasy.

Aaaah. Det kan jag köpa. Fin bump btw.

Medlem

heh. inte kollat backloggen på länge

Gen
Medlem
Skrivet av Nemezis:
Skrivet av morfin91:

... viste inte vem max von sydow var så jag kokllade öpphan fy fan vilken go röst han hadde passa bra in i skyrim.

Hur kan du inte veta vem Sveriges största skådis är?

Vet du vem Fredrik Fredrik Reinfeldt är?

Tro mig, det är en generationsfråga.
Jag vet vem det är men är lite äldre.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Morgan Freeman. Hur awesome hade han inte varit som berättar-röst i valfritt spel.

Kan inte mer än att hålla med Morgan Freeman kan gör vilken mening som helst spännande med sin röst. Max von sydow har iofs också en riktigt bra berättar röst, Liam Neeson riktigt bra, Clive Owen bra röst, Gerard Butler också.

Medlem
Skrivet av rydelll:
Skrivet av Fargo:

Morgan Freeman. Hur awesome hade han inte varit som berättar-röst i valfritt spel.

Kan inte mer än att hålla med Morgan Freeman kan gör vilken mening som helst spännande med sin röst. Max von sydow har iofs också en riktigt bra berättar röst, Liam Neeson riktigt bra, Clive Owen bra röst, Gerard Butler också.

Har man inte råd med Morgan Freeman kan man ju anställa Josh Robert Thompson. http://www.youtube.com/watch?v=lbIqL-lN1B4

1
Skriv svar