Stor Sega-rea på XBLA

Robot
Stor Sega-rea på XBLA

Fynda gamla pärlor som Sonic the Hedgehog, Shinobi och Phantasy Star II till halva priset.

#sega


Medlem
Stor Sega-rea på XBLA

Tycker det mesta känns blä, förutom kanske Golden Axe.
Sonic var bra på 90talet, tycker man förstör lite minnen genom att spela om dom spelen. Tyckte det var skitbra när man var liten, nu tycker jag dom suger.

Medlem

Det blev Phantasy Star II och Streets of Rage 2.
Fan vad jag saknar mitt gamla Sega Genesis!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Var det typ inte sega som gjorde det mest sämsta bilspelet någonsin för ca 1 år sen? Sega rally kanske det hette? Testade det men ooh! 2 min sen fick man installera om datorn, formatera om Hårdiskarna, Slänga datorn, bränna skitet...

Sega har då aldrig varit min grej...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Den dagen då MS börjar ta betalt på normalt sätt så kommer jag handla billiga spel. Men jag vägrar köpa 500p eller va de lägsta är för att köpa ett spel för 200p

Medlem

Sonic & Knuckles kostar 120 poäng.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Den dagen då MS börjar ta betalt på normalt sätt så kommer jag handla billiga spel. Men jag vägrar köpa 500p eller va de lägsta är för att köpa ett spel för 200p

Amen, brother!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Som en liten parentes så kan man ju nämna att Dr Robotnik, Sonics ärkefiende, även kallas för Eggman - passande då att Sonicspelen reas ut såhär års!

Inaktiv

enda verisionen av sega rally som duger kom 1995, det är ett av dom bästa bilspelen, men ENDAST på arkadmaskinen .. portningarna till konsoll och pc suger brutalt fett.. *klöks*

1
Skriv svar