Heta nya bilder på Max Payne 3

Robot
Heta nya bilder på Max Payne 3

En man porträtterad på tio bilder från vad som verkar vara flera olika perioder i hans liv. Max Payne, den lymmeln.

#rockstar, #max-payne-3


Medlem
Heta nya bilder på Max Payne 3

Ska bli så jävla roligt!!!:D Hoppas bara de inte hoppat på den här idiotiska tps trenden med kameran på sidan..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Jaaa han har hår.. Det här kommer bli så jävla bra. EPIC!!!
Vänta..Skallig och MULTIPLAYER!! Så jävla Fail ska bojkotta skiten

(obs Sarkasm)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Duh.. Winning!

Medlem

Hår! HÅR! NU är jag lite mer nöjd, fast jag väntar inte.

Medlem

Najs, hoppas han är lika trasig som i föregående spel. Mycket trevlig stämning i andra spelet.


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem

Blev lite glad då jag såg att han hade hår på några bilder och jag tror att det kommer bli ett bra spel men om det blir en bra uppföljare vet jag inte :/

Medlem

Påminner om Sam fisher i Splinter Cell Conviction ???

Medlem

Han ser ju ut som Charlie Sheen....

Aha, smart, nu fattar jag vad de håller på med. Spelet kommer int enbart utspela sig i jungeln, utan det blir lite tillbakablickar, varav det märkliga ansiktet och John McClane-utstyrseln...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Aha, smart, nu fattar jag vad de håller på med. Spelet kommer int enbart utspela sig i jungeln, utan det blir lite tillbakablickar, varav det märkliga ansiktet och John McClane-utstyrseln...

Ja precis, det skrevs det även om i senaste stora artikeln om Max Payne 3 (tror det var i Edge). Det var mycket härligt att se att det finns något kvar av den gamla nedgångna Max som vi såg i tvåan. Hoppas vi får ett release-date snart, kanske på E3?

I övrigt: fan va jag vill ha detta!


signatur

Imperator

Medlem

Ser ju inte mycket snyggare ut an MP2. Köpte bundlen på steam för 35kr. 1 & 2 är bland det bästa spelen som gjort. Tror inte 3an klara att leva upp till det.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Ska bli så jävla roligt!!!:D Hoppas bara de inte hoppat på den här idiotiska tps trenden med kameran på sidan..

Skulle inte tro det. Det är ändå Rockstar som gör det med sin Rage-motor, så kameran kommer antagligen te sig som den gjorde i Red Dead Redemption och GTA 4


signatur

Imperator

Medlem

mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... Jag vet inte.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Dr House?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

"You never forget your first time!" Så sant när det gäller Mr. Payne och bullet time...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

FML
Medlem
Skrivet av kallenalle:

Påminner om Sam fisher i Splinter Cell Conviction ???

Verkligen, eller mera i Double Agent! Max Payne ska inte vara flint!

Medlem

Usch och fyfan.

Inaktiv

witcher 2, max payne 3 samt battlefield 3 ser så jäkla snygga ut, men inte lika snygga som de hade kunnat vara pga av de där jäkla konsolerna som blir mer o mer irriterande...

Inaktiv

Sedan den stora artikeln i senaste EDGE så har jag blivigt otroligt sugen på detta. Mycket trevlig läsning och trevliga bilder här igen!

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av Tommy_h:

Ska bli så jävla roligt!!!:D Hoppas bara de inte hoppat på den här idiotiska tps trenden med kameran på sidan..

Skulle inte tro det. Det är ändå Rockstar som gör det med sin Rage-motor, så kameran kommer antagligen te sig som den gjorde i Red Dead Redemption och GTA 4

Skulle inte tro det? De har ju det korkade systemet i GTA 4! Rena ludret när man springer inomhus och ska skjuta så ser man ju inte ett skit.
Varför utvecklar inte Remedy det 3:e spelet? :s


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Är fortfarande skeptisk... Den Max jag känner är inte den som rakar av sig håret och sticker till Rio! Men... om man får knulla med Mona Sax igen kanske jag köper detta.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Reize:
Skrivet av Tommy_h:

Ska bli så jävla roligt!!!:D Hoppas bara de inte hoppat på den här idiotiska tps trenden med kameran på sidan..

Skulle inte tro det. Det är ändå Rockstar som gör det med sin Rage-motor, så kameran kommer antagligen te sig som den gjorde i Red Dead Redemption och GTA 4

Skulle inte tro det? De har ju det korkade systemet i GTA 4! Rena ludret när man springer inomhus och ska skjuta så ser man ju inte ett skit.
Varför utvecklar inte Remedy det 3:e spelet? :s

Haha ursäkta jag tänkte inte på att den kameran faktiskt gör så när man siktar haha nu fick du mig skeptisk också!


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

Är fortfarande skeptisk... Den Max jag känner är inte den som rakar av sig håret och sticker till Rio! Men... om man får knulla med Mona Sax igen kanske jag köper detta.

I believe she died..?


signatur

Imperator

Inaktiv

För det första: varför i hela helsefyr väljer de en miljö som Rio mitt i högsommaren för en karaktär som Max Payne? John Shepard hade varit ungefär lika passande.

Inaktiv

En sak till: Om det nu är så att Max är flint-flint och inte bara rakad så undrar jag om man under någon av alla flashbacks kommer få se Max bli tunnhårig också det vore något det

Det är alldeles för ont om tunnhåriga dataspelskaraktärer. Det är väl egentligen bara Kane & Lynch som har sådana annars?

Medlem
Skrivet av anon_98854:

En sak till: Om det nu är så att Max är flint-flint och inte bara rakad så undrar jag om man under någon av alla flashbacks kommer få se Max bli tunnhårig också det vore något det

Det är alldeles för ont om tunnhåriga dataspelskaraktärer. Det är väl egentligen bara Kane & Lynch som har sådana annars?

Gunslinger-klassen i Lead & Gold också ful jävel


signatur

Imperator

Medlem

Måste ha en trailer nu!

Medlem
Skrivet av Reize:

I believe she died..?

I belive someone don´t know the alternate ending?


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av Geisenhausen:

Är fortfarande skeptisk... Den Max jag känner är inte den som rakar av sig håret och sticker till Rio! Men... om man får knulla med Mona Sax igen kanske jag köper detta.

I believe she died..?

Har du inte spelat 2:an på svåraste, pöjk!? Dagens ungdom...


signatur

Och deras glädje var som svärd

12
Skriv svar