Heta nya bilder på Max Payne 3

Medlem

Fast Sydamerika är ändå en klassisk plats att åka till för suputer och folk som har gått ner sig. Ta bara Evert Taube som exempel. Åk till Sydamerika, drick sprit, ha sex med prostituerade, skriv låtar om det: Instant hit!


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem
Skrivet av HerrA:
Skrivet av Reize:
Skrivet av Geisenhausen:

Är fortfarande skeptisk... Den Max jag känner är inte den som rakar av sig håret och sticker till Rio! Men... om man får knulla med Mona Sax igen kanske jag köper detta.

I believe she died..?

Har du inte spelat 2:an på svåraste, pöjk!? Dagens ungdom...

Någon skillnad beroende på vilken svårighetsgrad? :S


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av HerrA:
Skrivet av Reize:
Skrivet av Geisenhausen:

Är fortfarande skeptisk... Den Max jag känner är inte den som rakar av sig håret och sticker till Rio! Men... om man får knulla med Mona Sax igen kanske jag köper detta.

I believe she died..?

Har du inte spelat 2:an på svåraste, pöjk!? Dagens ungdom...

Jo, men jag fick känslan av att det alternativa slutet bara var en slags belöning för att man spelade på svåraste. Jag tror fortfarande på att versionen där hon dog är den "riktiga".


signatur

Imperator

Medlem

För övrigt är jag förvånad över att ingen här verkar det minsta bekymrad över att R* inte har visat eller sagt något konkret om serierutorna! Jag tyckte det var ett otroligt effektfullt berättarsätt, och skulle bli mycket besviken om det inte återkom i sin ursprungliga form.

Ett Max Payne utan serierutor=inget Max Payne


signatur

Imperator

Medlem

De har bekräftat att serierutorna återkommer, så du kan vara lugn.
Tror att jag läste det i pcgamer.

Medlem
Skrivet av Cedliq:

De har bekräftat att serierutorna återkommer, så du kan vara lugn.
Tror att jag läste det i pcgamer.

Jo jag vet att de sa det. De sa också bland annat att de skall"ta comic book-stilen till nästa nivå". Låter som de planerar rörliga bilder eller något i den stilen... Jag är mycket skeptisk.


signatur

Imperator

Inaktiv
Skrivet av Cedliq:

De har bekräftat att serierutorna återkommer, så du kan vara lugn.
Tror att jag läste det i pcgamer.

Serierutorna kommer inte att återvända i samma stil som i de två första spelen, nej. De kommer ersättas med kollage av animerade sekvenser med in-game motorn. Källa: ovan nämnd artikel (vilken bör läsas av Payne fans)

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av HerrA:
Skrivet av Reize:
Skrivet av Geisenhausen:

Är fortfarande skeptisk... Den Max jag känner är inte den som rakar av sig håret och sticker till Rio! Men... om man får knulla med Mona Sax igen kanske jag köper detta.

I believe she died..?

Har du inte spelat 2:an på svåraste, pöjk!? Dagens ungdom...

Någon skillnad beroende på vilken svårighetsgrad? :S

Jepp.


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av Cedliq:

De har bekräftat att serierutorna återkommer, så du kan vara lugn.
Tror att jag läste det i pcgamer.

Jo jag vet att de sa det. De sa också bland annat att de skall"ta comic book-stilen till nästa nivå". Låter som de planerar rörliga bilder eller något i den stilen... Jag är mycket skeptisk.

Synd om det inte blir bra. Serierutorna kändes som grundstommen av berättandet. De tillsammans med musiken skapade så underbar stämning.


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem
Skrivet av clumsyandshy:
Skrivet av Cedliq:

De har bekräftat att serierutorna återkommer, så du kan vara lugn.
Tror att jag läste det i pcgamer.

Serierutorna kommer inte att återvända i samma stil som i de två första spelen, nej. De kommer ersättas med kollage av animerade sekvenser med in-game motorn. Källa: ovan nämnd artikel (vilken bör läsas av Payne fans)

Jaha?
Ajdå, då blev jag plötsligt också skeptisk...

Medlem
Skrivet av clumsyandshy:
Skrivet av Cedliq:

De har bekräftat att serierutorna återkommer, så du kan vara lugn.
Tror att jag läste det i pcgamer.

Serierutorna kommer inte att återvända i samma stil som i de två första spelen, nej. De kommer ersättas med kollage av animerade sekvenser med in-game motorn. Källa: ovan nämnd artikel (vilken bör läsas av Payne fans)

Det var ju nästan självklart.. utvecklare tror att det behövs något nytt när fansen skriker efter det gamla. Spelutvecklare överlag verkar ju fan korkade!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av clumsyandshy:
Skrivet av Cedliq:

De har bekräftat att serierutorna återkommer, så du kan vara lugn.
Tror att jag läste det i pcgamer.

Serierutorna kommer inte att återvända i samma stil som i de två första spelen, nej. De kommer ersättas med kollage av animerade sekvenser med in-game motorn. Källa: ovan nämnd artikel (vilken bör läsas av Payne fans)

Det är dåliga nyheter. Men värt att tillägga är att sekvenserna kommer vara motion-captures av riktiga skådespelare. Så förhoppningsvis lite L.A. Noire-stuk. Förresten, kan någon berätta vem som skall spela Max? Alltså inte till rösten utan utseendet.


signatur

Imperator

12
Skriv svar