Robot
Dirt 3

Racingmogulen Tomas förhandstittar det kommande Dirt 3 och berättar om ni bör vara hajpade.

#dirt-3


Medlem
Dirt 3

Skoj med videoförhandstitt! Mer sånt!


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem

Indeed, bra första video-förhandstitt! Informativ och lugn. Mer av detta, please!

Medlem

Är det någon juste musik i 3an?
Vilka är inkopplade på det?
Gillade 2ans musik och det hade viss betydelse om man ville kolla review eller inte. Man njuter extra av det med bra musik.

Bara märkt att det är så. Sunkig musik, ingen review eller stänga ljudet om loppet är sensationellt bra.

Medlem

Härligt! Diggar också videoförandsttten!
Om spelet å så, gillade jag dirt 1 rätt mycket för så länge sedan, men. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om dirt 3 ännu. Har ju ratt och så. Kommer mest troligt köpa, men man vill ju som inte bli besviken Just nu, känns det lite mer hypat än kul.. Men det får tiden utvisa!

Medlem

Trevligt med förhandstitt, känns som detta spelet är ett givet köp, mest för singleplayer då. Dirt 2 i multiplayer var väldigt fattigt med playlists och få valmöjligheter.

Medlem

Bra där! mera videoförhandstittar åt folket

Medlem

Grymt, kör era kommande förhandstittar i video istället för textform.

Medlem

håller med resten, släng in mer videoförhandstittar..... videorecensioner.......... VIDEONYHETER!? =O

Medlem

Mycket roligare o trevligare en att lässa mer av detta


signatur

Rwa?

Inaktiv

Bra förhandstitt, fungerar bra med video och kommentarer.

Medlem

Riktigt bra!

Dock tänker jag ändå retas lite:

"Jag gillar körkänslan i dirt 3, även om det inte är lika realistiskt som [konstpaus, tänker] ...[kommer på exempel]... som i Flight Simulator!"

Vi förstår poängen helt och hållet, men det blir ändå lite pajigt när du drar in ett flygspel i smeten. Förutom den detaljen diggade jag förhandstitten och förstår att det inte är så lätt om man inte är van vid videorecensioner och förtittar, speciellt inte i början. Själv hade jag inte gjort det bättre

Medlem

Riktigt skoj o bra förhandstitt! Gillas skarpt!

Medlem

Skitbra Tomas!


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Härligt med videoförhandstitt, det får ni fortsätta med tycker jag
Spelet verkar intressant, kommer nog plocka opp dethära.

Medlem
Skrivet av Banjo:

Riktigt bra!

Dock tänker jag ändå retas lite:

"Jag gillar körkänslan i dirt 3, även om det inte är lika realistiskt som [konstpaus, tänker] ...[kommer på exempel]... som i Flight Simulator!"

Vi förstår poängen helt och hållet, men det blir ändå lite pajigt när du drar in ett flygspel i smeten. Förutom den detaljen diggade jag förhandstitten och förstår att det inte är så lätt om man inte är van vid videorecensioner och förtittar, speciellt inte i början. Själv hade jag inte gjort det bättre

Reagerade också på det, kändes lite out of place, men det är kul att se det kommer lite nya videos, var ett tag sedan sist.

Medlem

Som alla säger! Fortsätt med videoförhandstitt! Mycket roligt att lyssna på

Ska jag va helt ärlig så såg styrningen inte så rolig ut..
Du drog lite vänster o bilen på 0.0001 sec låg 90 grader liksom

Ska bli roligt o testa spelet sen!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Mycket trevligt att ni börjar med videos!
I like!.. I want mooooooooooaaaar! D:


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Bra med videoförhandstiitt MEN bilspel ska spelas med ratt !!!!

Medlem

Ska bli kul och se vad ni tycker när ni testar med ratt som ni också säger i videon att ni ska göra


signatur

Jäh!

Medlem

Derp 3

Nej men seriöst, spelet ser grymt ut. Blir köp.

Medlem

Trevlig förhandstitt. Men ge mig ett renodlat rallyspel, med full säsong med körkänsla från, Richard Burns Rally.

Medlem

Mycket bra. Hoppas ni återupptar era videorecensioner snart också

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Som alla säger! Fortsätt med videoförhandstitt! Mycket roligt att lyssna på

Ska jag va helt ärlig så såg styrningen inte så rolig ut..
Du drog lite vänster o bilen på 0.0001 sec låg 90 grader liksom

Ska bli roligt o testa spelet sen!

Det kan bero på att bilen är framhjulsriven. Dirt 2 hade iaf framhjuls drivna gammla bilar, och säg vad ni vill om realism men spel känslan är otroligt sköna i dessa spel. Vill ni har 100% realism, skaffa körkort :P.

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av andreashal91:

Som alla säger! Fortsätt med videoförhandstitt! Mycket roligt att lyssna på

Ska jag va helt ärlig så såg styrningen inte så rolig ut..
Du drog lite vänster o bilen på 0.0001 sec låg 90 grader liksom

Ska bli roligt o testa spelet sen!

Det kan bero på att bilen är framhjulsriven. Dirt 2 hade iaf framhjuls drivna gammla bilar, och säg vad ni vill om realism men spel känslan är otroligt sköna i dessa spel. Vill ni har 100% realism, skaffa körkort :P.

Har 1an och 2an och dom har varit riktigt nice Vi får väl känna själva sen när det kommer ut


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Gutt, mer videos från er FZ,, me like


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Gillar video initiativet! Mera sånt! Kanske något liknande som sweclockers? En fredags panel..

Ish
Medlem

Riktigt bra förhandstitt! Kul också att du nämnde det där med ratten. Det är ju helt olika med kontroll. Men kritisk som jag är som måste jag bara undra vart flight simulator kom in i bilder (även om jag fattar vad du menar) hehe Mer av detta! Måste hålla med om körkänslan också. Jag är mer die hard realism, men är helt med på vad du menar. Tar man Grid som exempel som är HELT omöjligt med ratt av någon anledning. Styrningen blir mupp och man tröttnar snabbt (testade aldrig med handkontroll för som sagt.. Realism fan


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Bra att ni har fått ändan ur vagnen och börjat med filmer igen
Dock så kunde rösterna vara lite tydligare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

MFZ
Medlem

schysst med videorapportering!
dock kunde det ha producerats lite bättre, men jag antar att det kommer med tiden.
just nu kändes det som att hela ljudspåret var lagt på första försöket och inte speciellt bearbetat.

men annars, grymt bra initativ.
ser fram emot mer.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

12
Skriv svar