Massiv påskrea i EA-shoppen

Robot
Inaktiv
Massiv påskrea i EA-shoppen

Kan tipsa om rean på direct2drive. 25% rea på allt. Det betyder t.ex. att en förbokning på BF3 kostar ca 280 kr.

Medlem

eller så handlar man på G2play

Medlem
Skrivet av aspunk:

Kan tipsa om rean på direct2drive. 25% rea på allt. Det betyder t.ex. att en förbokning på BF3 kostar ca 280 kr.

Men funkar det verkligen om man bor i Sverige?

"This product is available for purchase in the United States and Canada and is not eligible for refunds."


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Crysis 2 PC give me! Känns så surt nu när jag klarat storyn och an inte spela MP i ps3:an man blir ju sugen asså men det blir nog inget med det tyvärr måste spara till annat

Inaktiv
Skrivet av AshTray:
Skrivet av aspunk:

Kan tipsa om rean på direct2drive. 25% rea på allt. Det betyder t.ex. att en förbokning på BF3 kostar ca 280 kr.

Men funkar det verkligen om man bor i Sverige?

"This product is available for purchase in the United States and Canada and is not eligible for refunds."

Du får gå in på direct2drive.co.uk eller .eu, där funkar det.

Medlem
Skrivet av aspunk:

Kan tipsa om rean på direct2drive. 25% rea på allt. Det betyder t.ex. att en förbokning på BF3 kostar ca 280 kr.

Intressant..! blev sugen, men jag känner ändå att jag vill vänta ett tag med förhoppningen att EA presenterar någon sorts samlarutgåva/steelbook-edition/big box. Men det kanske är tomma önskningar..?


signatur

Imperator

Medlem

The Saboteur för under femtiolappen? Taget!

Medlem
Skrivet av aspunk:
Skrivet av AshTray:
Skrivet av aspunk:

Kan tipsa om rean på direct2drive. 25% rea på allt. Det betyder t.ex. att en förbokning på BF3 kostar ca 280 kr.

Men funkar det verkligen om man bor i Sverige?

"This product is available for purchase in the United States and Canada and is not eligible for refunds."

Du får gå in på direct2drive.co.uk eller .eu, där funkar det.

Aight, så man kan handla från .uk som svensk? Hittar inget om 25% på EU-sidan.

Förresten, om jag köpter Crysis 2 från EA Store, kan jag spela det med mina vänner som har köpt det genom Steam?


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Spännande, men vilken plattform/program lägger den sig på, Steam? G4WL?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av AshTray:
Skrivet av aspunk:
Skrivet av AshTray:
Skrivet av aspunk:

Kan tipsa om rean på direct2drive. 25% rea på allt. Det betyder t.ex. att en förbokning på BF3 kostar ca 280 kr.

Men funkar det verkligen om man bor i Sverige?

"This product is available for purchase in the United States and Canada and is not eligible for refunds."

Du får gå in på direct2drive.co.uk eller .eu, där funkar det.

Aight, så man kan handla från .uk som svensk? Hittar inget om 25% på EU-sidan.

Förresten, om jag köpter Crysis 2 från EA Store, kan jag spela det med mina vänner som har köpt det genom Steam?

Jag har köpt ett par spel från UK versionen, det står också vilka land som du kan köpa från.

Och det spelar ingen roll var du köper spelet ifrån, du kan lira med dina polare även om du har köpt det på något annat ställe.

Medlem

Najs! Jag köpte Dragon Age 2 för 224,50kr och fick Masseffect 2 på köpet!

Medlem

synd bara att detta skulle innebära EA download manager, något jag inte vill ha och göra med.

Medlem
Skrivet av aspunk:
Skrivet av AshTray:
Skrivet av aspunk:

Kan tipsa om rean på direct2drive. 25% rea på allt. Det betyder t.ex. att en förbokning på BF3 kostar ca 280 kr.

Men funkar det verkligen om man bor i Sverige?

"This product is available for purchase in the United States and Canada and is not eligible for refunds."

Du får gå in på direct2drive.co.uk eller .eu, där funkar det.

EU Sajten suger ju så hårt, finns ju inte en enda deal där.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Inaktiv
Skrivet av gurkoz:
Skrivet av aspunk:
Skrivet av AshTray:
Skrivet av aspunk:

Kan tipsa om rean på direct2drive. 25% rea på allt. Det betyder t.ex. att en förbokning på BF3 kostar ca 280 kr.

Men funkar det verkligen om man bor i Sverige?

"This product is available for purchase in the United States and Canada and is not eligible for refunds."

Du får gå in på direct2drive.co.uk eller .eu, där funkar det.

EU Sajten suger ju så hårt, finns ju inte en enda deal där.

Då får du väl köra på co.uk. Det står på spelen var de är tillgängliga, och jag har bannemig inte hittat ett spel där sverige inte står med i listan

Medlem
Skrivet av raefzm88:

synd bara att detta skulle innebära EA download manager, något jag inte vill ha och göra med.

Vad är det för fel med EA download manager då?

Medlem
Skrivet av aspunk:
Skrivet av gurkoz:
Skrivet av aspunk:
Skrivet av AshTray:
Skrivet av aspunk:

Kan tipsa om rean på direct2drive. 25% rea på allt. Det betyder t.ex. att en förbokning på BF3 kostar ca 280 kr.

Men funkar det verkligen om man bor i Sverige?

"This product is available for purchase in the United States and Canada and is not eligible for refunds."

Du får gå in på direct2drive.co.uk eller .eu, där funkar det.

EU Sajten suger ju så hårt, finns ju inte en enda deal där.

Då får du väl köra på co.uk. Det står på spelen var de är tillgängliga, och jag har bannemig inte hittat ett spel där sverige inte står med i listan

Jag har köpt lite spel där tidigare, men sen kom ju EU sajten, efter det har jag faktiskt inte köpt något då den bara kändes dyr och allmänt usel. Om man fortfarande kan köpa spel på UK sajten så är det ju jättebra, dock tycker man ju inte att det borde vara möjligt. Får ta och testa om något skulle dyka upp.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av pinky:
Skrivet av raefzm88:

synd bara att detta skulle innebära EA download manager, något jag inte vill ha och göra med.

Vad är det för fel med EA download manager då?

Helt värdelöst program. Använder mycket hellre steam klienten.

Inaktiv
Skrivet av gurkoz:
Skrivet av aspunk:
Skrivet av gurkoz:
Skrivet av aspunk:
Skrivet av AshTray:
Skrivet av aspunk:

Kan tipsa om rean på direct2drive. 25% rea på allt. Det betyder t.ex. att en förbokning på BF3 kostar ca 280 kr.

Men funkar det verkligen om man bor i Sverige?

"This product is available for purchase in the United States and Canada and is not eligible for refunds."

Du får gå in på direct2drive.co.uk eller .eu, där funkar det.

EU Sajten suger ju så hårt, finns ju inte en enda deal där.

Då får du väl köra på co.uk. Det står på spelen var de är tillgängliga, och jag har bannemig inte hittat ett spel där sverige inte står med i listan

Jag har köpt lite spel där tidigare, men sen kom ju EU sajten, efter det har jag faktiskt inte köpt något då den bara kändes dyr och allmänt usel. Om man fortfarande kan köpa spel på UK sajten så är det ju jättebra, dock tycker man ju inte att det borde vara möjligt. Får ta och testa om något skulle dyka upp.

Har handlat ett halvdussin spel där sedan .eu kom upp, inga problem. Det står ju att det funkar i sverige.

Bra priser på det mesta, men jag vill ha allt på STEAM, så jag passerar som tomaterna...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Bra priser på det mesta, men jag vill ha allt på STEAM, så jag passerar som tomaterna...

Känner samma sak här. Handlar mer och mer på Steam, dock har de långt ifrån alla titlar så ibland har man inte mycket att välja på och tvingas handla från annat håll.

Skrivet av raefzm88:
Skrivet av walter_iego:

Bra priser på det mesta, men jag vill ha allt på STEAM, så jag passerar som tomaterna...

Känner samma sak här. Handlar mer och mer på Steam, dock har de långt ifrån alla titlar så ibland har man inte mycket att välja på och tvingas handla från annat håll.

På senare tid har jag märkt att många spel är knutna till just STEAM, ibland kan det hända att jag köper ett spel på rusta, och vid installation, om jag har STEAM aktiverat, då hamnar det i mitt bibliotek, så det är smidigt att ha återkomst till alla spel när man själv vill.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av walter_iego:

Bra priser på det mesta, men jag vill ha allt på STEAM, så jag passerar som tomaterna...

Känner samma sak här. Handlar mer och mer på Steam, dock har de långt ifrån alla titlar så ibland har man inte mycket att välja på och tvingas handla från annat håll.

På senare tid har jag märkt att många spel är knutna till just STEAM, ibland kan det hända att jag köper ett spel på rusta, och vid installation, om jag har STEAM aktiverat, då hamnar det i mitt bibliotek, så det är smidigt att ha återkomst till alla spel när man själv vill.

yes, steamworks kallas det. Allt fler spel har det, och smidigt är det indeed, att ha allt på en digitalplats och ha åtkomst när man vill utan problem, om det är bara bra vet jag inte dock, är lite monopol varning där. Föredrar de spel där man kan lägga till produktnyckeln i steam om man så vill, eller använda retail cd'n, dock är det bara ett fåtal som använder detta, men det finns ett par (UT3 till exempel)

1
Skriv svar