Vänta dig fler remakes till 3DS

Robot
Vänta dig fler remakes till 3DS

Ett av spelen Shigeru Miyamoto helst vill se är en nyversion av Zelda: A Link to the Past.

#nintendo, #the-legend-of-zelda-skyward-sword


Medlem
Vänta dig fler remakes till 3DS

"Link to the past" i samma stil som "Ocarina of time" och världens bästa spel är ett faktum.

Medlem

En utav orsakerna till varför jag inte köper någon maskin ifrån Nintendo. Det gör nästan enbart remakes..
Gief nya titlar istället och sluta mjölka!


signatur
Medlem

Men gör för i hel-vete inte om det gamla skitspelet A Link to the Past, mest överskattade spelet någonsin, ge mig Majoras Mask istället!

Medlem

Taggad taggad taggad så inne f*n mitt 3DS köp låst och klart till nästa löning
Altså jag kommer köpa 3DSen nästa gång mina pengar ramlar in på kontot XD

Medlem

Är detta verkligen en nyhet? Tycker det har varit så dem senaste 15 åren nu. Senaste orginella titeln från Nintendo var väl typ Smash Bros på N64.

Medlem

Men va fan, Kan de inte göra något nytt!?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Å gud vad jobbigt man kommer ju att bli sugen på 3DS om det kommer en remake av A link to the past asså oj oj! Och jag som lovade mig själv att vänta till PSP2 hoppas att det inte kommer innan PSP2 för du kan jag nog kanske inte hålla mig asså. Det var mitt favorit spel asså på min mammas gamla SNES-konsol gud vilka spelminnen man har asså. Eller hur

Medlem

Inte mig imot att spela en remake på ett bra spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

En remake på det bästa Zeldaspelet? Ja tack.
Dock håller jag med alla som tycker att Nintendo borde komma med lite nya IP'n.

Medlem

Ja jag ser ju mycket hellre remakes av gamla bra och populära titlar jämfört med nya dassiga spel.

1
Skriv svar