Vad vill ni läsa för slags nyheter?

Medlem

Brudar! Mer babes och brudar!!

Medlem
Skrivet av Raid25:

Brudar! Mer babes och brudar!!

Det finns andra sidor som har sånt. Testa googla på babes, chicks eller brudar.
Ja och om du inte vet vad google är så får du googla det.


signatur

Godspeed

Medlem
Skrivet av Harpa:

Du tänker kanske på mitt lilla projekt "Helgens digitala deals" som jag skrev varje helg under något år eller så? Dessvärre är det en ren effektivitetsfaktor som avhåller mig - det vill säga, att lägga upp det på ett bra och informativt sätt - från alla möjliga spelsajter, tar mycket tid. Men, vem vet vad som händer i framtiden

Ja det kom jag påa tt man verkligen saknar hade glömt bort det kom på det nu när jag läste det. Det var ju så suveränt, det var ju liksom en av anledningarna jag började kolla fz varje dag för då när det var så började jag läsa mer och mer av domandra nyheterna. Och nu är jag helt beroende av fz och kollar hemsidan 3-4 gånger efter skolan och på rasterna brukar jag gå till vårat bibliotek där datorerna finns och sitter där läser fz och jobbar på min hemsida wwww.playerszone.n.nu ni är en stor anledning till att jag med en vän startade den sidan.

Medlem
Skrivet av flashkan:

Jag skulle vilja ha ...

* Mer indienyheter känns som de börjar bli mer intressanta nu på sistone.

* Lite mer djupgående recessioner på de större spelen och lite bättre uppdelat i kategorier så som
Story, spelkänsla, ljud, "defekter / missar / buggar" och självklart multiplayer sen några slutord på det.

* Videos hade ju inte varit dumt om ni kunde börja med där ni kortfattat går igenom veckans händelser visar lite av vad som testats, live gameplay eller liknande. Hade ju varit underbart med FZs fredagsmys.

* Om det nu blir för meckigt med fredagsfilmer så kanske det hade kunnat vara intressant att ni hade en livestream i eran speltestar lokal/rum så man hade kunnat följa recessenten och hans intryck och känsla (för de som kör genom kontoret)... det om något hade ju varit skit kul. Man vet ju sedan julkalendern att ni är ett par galna gamers hade varit kul o se mer av er.

Så nu har jag idé bombat er ordentligt har en drös till som jag tänkt på men pallar inte skriva en 10000 rader lång post hoppas att ni tar och använder något av detta... puss puss

Herregud vad du hade många bra idér. speciellt den med FZ:s fredagsmys tyckte jag var en suverän idé. mm.. kan riktigt känna känslan när jag vid 9-10 tiden myser med lite chips och precis kört lite crysis 2 och så surfar jag in på fz och klickar på fredagsmyset.

Medlem

hehe jo jag har arbetat en del med att bredda företag utåt webb som sitter med idétorka / vill utvecklas så jag har ett litet hum iaf av vad som funkar men oftas handlar det om pengar.. att sitta o klippa en film tar ofantligt mycket tid, göra ett ballt intro och ha innehållsrikt material. Man kan ju lätt räkna med 1-3 personer på heltid som sitter med detta också... ja allt det kostar pengar så det är ju en satsningsfråga på FZ.

Men somsagt blir det för dyrt i kistan så funkar det alldeles utmärkt med en stream som ligger på som visar när FZ-teamet spelar spelen och diskuterar sins emellan eller någon galning som bara vill prata med sig själv eller till publiken.... bäst av allt kostar inte ett smack!!! (bortsett från en billig webbkamera och ngn biltema mic )


signatur

Godspeed

Inaktiv

Jag tycker ni sköter er bra - tillräckligt med variation och uppmärksammar det mesta!

Däremot hör man hur företagen pratar om hur spelet kommer bli kanon, vilket är förståeligt men efter släpp är det ingen som ens nämner spelet. T.ex "Spelet kommer om tre dagar." ... "Två dagar kvar!" ... "IMORGON!" ... "Vi jobbar på ett nytt spel!" D.v.s. att höra utvecklare prata om spelet efter release. Detta gör Blizzard bra, dock på deras egna evenemang som BlizzCon. Vad de lärde sig - samt varför och hur de löser problemen i nästa spel (t.ex. musiken till Dragon Age II som ni skrev om - i för sig var det kritik...)

Sedan saknar jag indie spel-nyheter


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Funkar bra som det är nu. FZ är en av de få sidor jag besökt nästintill dagligen sedan -96.
Uppskattar artiklar som inte bara är ett återgivande av nyheter om ny teknik och spel utan sådant som liknar ledare i vanliga tidningar. Återblickar, tankar om framtiden och uppmaning till diskussion om ett ämne.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Inaktiv

Ge mig dåliga ordvitsar, me loves its.

Inaktiv

det mesta är bra, men saknar bitterhet och sarkasm i resensionerna, allt låter positiv, hur dåligt det än är

Skägg.
10 Chambers

Gällande moddar så modscenen så mycket mindre idag än vad det var för några år sedan. Få spel släpps ju ens med editor numera.

Bra konstruktiv kritik!


signatur
Medlem

Personligen intresserad utav esport, så det hade ju inte suttit fel med sådana nyheter. Rakaka rapporterar bra men den sidan glömmer man gå in på ofta, sitter inte lika långt bak i ryggmärgen som fragzone(1998 första reggen här tro för mig).

Sedan som någon annan sa, video recensioner istället för text är ju alltid roligare. Typ lite ingame filmer där recensenten kommenterar lite. Tycker nästan det är ett måste för en spelsida nu för tiden. Bara söka på youtube så får man upp, vilket kommer ge mycket bättre känsla för spelet direkt än vad text ger. Tror inte jag läst någon test på bra länge på fragzone av den anledningen.

Medlem

jag hoppas lite att Fz utvecklas lite mer mot videofilmer och även lämnar lite med plats till indiespelen så att 1. de får uppmärksamhet vilket ger lite mer pengar 2. för att "de" nuförtiden gör väldigt underhållande och relativt snygga spel som funkar.


signatur

Godspeed

12
Skriv svar