Medlem

roligt med videoförhandstitt

Medlem

Riktigt trevligt med video hoppas på mer sådant.

har varit ifrån rally/bilspel genren många år nu men detta ser skoj ut

Medlem

Riktigt bra förhandstitt! Kul att se att ni inte har gett upp videoformatet, ni gör det väldigt bra. Tack Tomas och gänget!

Medlem

Utmärkt video med riktigt bra kommentator!

Medlem

Köpte nyligen ettan, inte kört Dirt innan förutom ett demo till tvåan men en del av de äldre Colin McRae. Får nog säga att det är ett av mina favoritspel men undrar om jag ska hoppa på tvåan efter jag är klar med ettan eller om det är bättre att ta trean direkt? Är väldigt förtjust i tajta banor som känns smått omöjliga.

Inaktiv

inga förhandstittar/recensioner i video, tack! jag gillar det inte. annars gjorde du, Tomas Andersson ett mycket bra jobb med förhandstitten...

Medlem
Skrivet av yarre:

Köpte nyligen ettan, inte kört Dirt innan förutom ett demo till tvåan men en del av de äldre Colin McRae. Får nog säga att det är ett av mina favoritspel men undrar om jag ska hoppa på tvåan efter jag är klar med ettan eller om det är bättre att ta trean direkt? Är väldigt förtjust i tajta banor som känns smått omöjliga.

tvåan saknar dom trånga, roliga racingbanorna. det är ca 20-30% racing i spelet, resten består utav andra sorters bilåkande. det är inte alls lika roligt som första dirt enligt mig

Medlem

Håller med om att det inte är viktigt att styrningen är realistisk, sålänge den är bra och känns rätt.
Däremot får jag ut väldigt mycket mer av ett spel om styrningen iaf är svår och att det krävs av mig som spelare att verkligen sätta mig ner och lära mig hur man kontrollerar bilen.

Däremot är jag inte imponerad av dirtseriens karriärläge...Jag vill ha realistiska tävlingar och serier, upplagda på ett verklighetstroget sätt, inte resa fram o tillbaka över världen för att tävla i korta oneshot race medans mina rivaler utbrister en massa klyschiga surfartermer...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Se till att det blir splitscreen för PC ny Codemasters...

Testpilot

Tycker det går inflation i video.
Visst det kan vara kul för o visa nåt om man visar scener från spelen osv , men jag och säkert många andra kastar oss på FZ då man har paus på jobbet , då funkar det inget vidare att pressa på sig ett par hörlurar för att spana in det.
Likaså kan man inte skumma en videorecension som man kan med en recension på text.

Medlem

Bra och informativ video!
Jag kommer däremot aldrig köpa Dirt 3 före jag införskaffar en ratt. Dirt 2 var som "hemmaisoffanrallyförare" helt värdelös med handkontroll.

Medlem

ser bra ut. Gillar att de verkar ha gått tillbaka till mer vanligt rally, någon som vet hur det är med antal banor i 3an? tyckte att 2an blev tråkigt ganska snabbt då man körde samma bana om och om igen.

Medlem
Skrivet av flyawaynille:

ser bra ut. Gillar att de verkar ha gått tillbaka till mer vanligt rally, någon som vet hur det är med antal banor i 3an? tyckte att 2an blev tråkigt ganska snabbt då man körde samma bana om och om igen.

Det har pratats om runt 100 banor+ eller sådant av marknadsföringsnissar, men vi upptäckte medan vi spelade att även om mycket var unika banor så fanns det ett par som var samma sak men man körde dem "baklänges" så att säga. Det får nog visa sig lite mer när fullversionen kommer.


signatur

Videomupp

12
Skriv svar