The Elder Scrolls V: Skyrim

Inaktiv

ser mycket mer fram emot the witcher 2. det är ett riktigt, stort, snyggt rollspel som släpps 17 maj i år, för er som missat det...

Medlem

hoppas man kan stänga av teleportfunktionen på inställningar eller nått. Vill ha tillbaka Morrowind-känslan men det är löjligt svårt att ignorer en teleportfunktion när den finns tillgänglig 24/7

Medlem
Skrivet av Typhor:

hoppas man kan stänga av teleportfunktionen på inställningar eller nått. Vill ha tillbaka Morrowind-känslan men det är löjligt svårt att ignorer en teleportfunktion när den finns tillgänglig 24/7

Jag antar att du menar fast travel systemet. Om du inte gillar teleport kan det väl inte vara svårt att undvika. Du måste själv aktivt välja att teleportera. Kanske du inte ogillar det så mycket?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Typhor:

hoppas man kan stänga av teleportfunktionen på inställningar eller nått. Vill ha tillbaka Morrowind-känslan men det är löjligt svårt att ignorer en teleportfunktion när den finns tillgänglig 24/7

Jag antar att du menar fast travel systemet. Om du inte gillar teleport kan det väl inte vara svårt att undvika. Du måste själv aktivt välja att teleportera. Kanske du inte ogillar det så mycket?

Jag lider av lathet, inget annat

Medlem

Usch vilken gnällig och otacksam ton i denna preview. Gå och älska dina linjära Bioshock och Uncharted då om du inte kan uppskatta öppna enorma världar.


signatur

Memento Mori

Medlem

Jag är riktigt taggad nu!

Medlem

Vackert skrivet, Jakob!


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Visst är det väl Max von Sydow som är berättarrösten i bakgrunden? Hahaha, han är svår att slå när det kommer till att bygga upp en spänning med bara sin röst

tka
Medlem

Synd att konsollvärlden ska förstöra sådana här spel.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Usch vilken gnällig och otacksam ton i denna preview. Gå och älska dina linjära Bioshock och Uncharted då om du inte kan uppskatta öppna enorma världar.

Poängen, du vet? Du missar den.

12
Skriv svar