Robot
Darkspore

Den sällsamma föreningen mellan Pokémon-samlandet och Diablo-mekaniken är här. Hurra?

#darkspore, #spore, #maxis, #simcity


Medlem
Darkspore

Det var smärtsamt nog att försöka orka med Darkspore betan, pallade aldrig lira speciellt mycket. Tror jag står över detta skräpspel

Medlem

Väldigt väntat resultat. Tyvärr

Medlem

Trodde de verkligen att detta skulle lyckas på marknaden, eller gör spel utvecklare verkligen spel som de vet inte kommer att sälja bra?


signatur

cags

Medlem

Några bekanta förbokade detta spel efter att spelat betan över 8h. Själv tröttnade jag efter 30min. Jag hittade inte "den röda tråden". Tydligen hade jag rätt!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Håller med om vissa delar, PvP-läget är lika balanserat som om du skulle lägga till en bomb i sten-sax-påse.
Men jag måste säga att det är Co-op läget som gör det hela riktigt spelbart. Speciellt om man är fyra stycken, det är då det är som roligast. Dock så är det bäst om dom tre andra är dina polare och att ni sitter på valfri Voip.
Jag och polarna körde bara en beta (kunde bli level 8 och komma till värld tre typ) och vi var klar med det på en kväll.

Medlem
Skrivet av cags91:

Trodde de verkligen att detta skulle lyckas på marknaden, eller gör spel utvecklare verkligen spel som de vet inte kommer att sälja bra?

Bara för att FZ sågar det så kan nog spelet lyckas bra. Många kommer att köpa det för att det heter "Spore" och en del verkar faktiskt gilla det.

/ LordDaimos

Medlem

Inget whinande om att FZ'a är korrupta nu då? jag menar dom har ju en stor bakgrund med darkspore just nu och allt!
För övrigt inte det minsta förvånad själv

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av cags91:

Trodde de verkligen att detta skulle lyckas på marknaden, eller gör spel utvecklare verkligen spel som de vet inte kommer att sälja bra?

Bara för att FZ sågar det så kan nog spelet lyckas bra. Många kommer att köpa det för att det heter "Spore" och en del verkar faktiskt gilla det.

/ LordDaimos

Nu sågar vi ju inte spelet. Spelet får en tvåa vilket är "tveksamt". Hade vi sågat spelet så hade vi gett det en nolla eller etta.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Fan, jag vart överraskad över denna sågning, jag tyckte de var helt ok, som ett torchlight.

Moderator | Testpilot

Ungefär som jag tyckte, mums.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Redaktör
Skrivet av farfadern:

Fan, jag vart överraskad över denna sågning, jag tyckte de var helt ok, som ett torchlight.

En tvåa är ingen sågning.


signatur
Medlem
Skrivet av DonGrif:

Nu sågar vi ju inte spelet. Spelet får en tvåa vilket är "tveksamt". Hade vi sågat spelet så hade vi gett det en nolla eller etta.

Helt rätt, men för någon som sitter och ska bestämma om veckopengen ska läggas på ett spel så känns en tvåa som en sågning

/ LordDaimos

Medlem

Synd, det såg ganska roligt ut.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Nej vad tråkigt, det var ju ett ganska spännande koncept tyckte jag

Inaktiv

Inte ett dugg förvånad.


signatur

You must construct additional pylons.

Inaktiv

Oväntat bra betyg för ett EA-spel

Medlem

Jag började spela redan i closed beta-fasen och spelade varje beta efter det. Även om det innebar att jag fick börja om från början varje gång. Men en garanterad förhandsbokning blev det och jag fick spelet redan igår. Varför spelet var roligt var för dess casual-känsla, att köra en eller två banor tillsammans med frun för att sedan återgå till vardagen kändes alldeles lagom.

Detta är ett perfekt spel för lite lagom coop-koncentrerad mindless hack'n slash sådär lagom till vår/sommaren.


signatur

"Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power."

1
Skriv svar