Buffy, Machete och Freddy Krueger i Black Ops

Robot
Buffy, Machete och Freddy Krueger i Black Ops

Kommande nivåpaketet Escalation bjuder på en speciell zombie-upplevelse. Vänta dig en kvartett med kändisar i rollerna på nivån oerhört inspirerad av George Romero. Med George Romero. Se filmen i vårt arkiv.

#call-of-duty-black-ops, #treyarch


Medlem
Buffy, Machete och Freddy Krueger i Black Ops

Coolt

Medlem

Okej..... =\


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag hatar CoD dlc, jag hatar CoD multiplayern men detta såg jävligt intressant ut och roligt xD blir kanske ett köp om DLC'n inte blir cp dyrt som den förra


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem
Skrivet av Gurra300:

Jag hatar CoD dlc, jag hatar CoD multiplayern men detta såg jävligt intressant ut och roligt xD blir kanske ett köp om DLC'n inte blir cp dyrt som den förra

Saaaaame price tag


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Sweet...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det bästa som hänt CoD-Serien sedan MW!!

Medlem

hähä...det ända bra som kommit med CoD spelen är fan Zombies. Och det här såg ta mig fan kul ut. Men orka skaffa Black Ops bara för ett DLC.

Tyvärr, pass på denna ...släpp som fristående så blir det affär!

Medlem

Brukar spy på alla dessa äckliga map packs som de släpper för att suga ut pengar från folk, men detta verkar för en gångs skull vara riktigt intressant.

Medlem

Pfft, Romero. Lucio Fulci's where It's at.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Vem är Michael Rooker?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv
Skrivet av Remus:

Vem är Michael Rooker?

Från serien "The Walking Dead".

Varför säger någon snubbe på Treyarch "Det känns väldigt ärofyllt att ha fått jobba med ett sådant fantastiskt och begåvat gäng skådespelare vars passion och energi fick deras karaktärer att sprudla med liv"

som om de aktuella skådisarna vart med och hjälpt till? "För att de gjorde det" skulle va det logiska svaret, men varken Danny Trejo eller Sarah Michelle Gellar låter ju som sig själva, har sjukt svårt att tro att det skulle va dom som gör rösterna.

Edit: står inget om det på deras IMDb-sidor heller.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Haha... ironiskt att folk tycker att detta CoD DLC:t är det bästa som hänt CoD, nu när DLC:t är så långt ifrån CoD det kan vara ;-P

Det krävs alltså ett DLC till CoD som inte längre är ett CoD. lol


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av Kullberg:
Skrivet av Remus:

Vem är Michael Rooker?

Från serien "The Walking Dead".

Varför säger någon snubbe på Treyarch "Det känns väldigt ärofyllt att ha fått jobba med ett sådant fantastiskt och begåvat gäng skådespelare vars passion och energi fick deras karaktärer att sprudla med liv"

som om de aktuella skådisarna vart med och hjälpt till? "För att de gjorde det" skulle va det logiska svaret, men varken Danny Trejo eller Sarah Michelle Gellar låter ju som sig själva, har sjukt svårt att tro att det skulle va dom som gör rösterna.

Edit: står inget om det på deras IMDb-sidor heller.

För om det inte är listat på IMDb så kan de ju omöjligt vara med i spelet!! Jag tror också CoD-tillverkarna ljuger när de säger är att Danny Trejo mfl var med och röstskådespelade.. not..

Medlem

Jag är normalt väldigt anti-DLC, men är nästan sugen på att köpa denna bara för Englund och Romero-zombien.

Grym Grindhouse-känsla!

Medlem
Skrivet av Kullberg:
Skrivet av Remus:

Vem är Michael Rooker?

Från serien "The Walking Dead".

Aha, han som

sågar av sig handen uppe på taket

Tyckte det inte var särskilt likt. =/


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Deras girighet slutar aldrig coolt ifs men nä låt spelet dö ut istället ^^

Medlem

De kan släppa ett DLC med enbart Zombiekartor istället.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Romero är överskattad, men om självaste Stephen King gillar honom ska inte jag vara sämre.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

fy fan vilket skit. släppa ett opassande DLC till ett skit lir endast för o krama ur de sista slantarna ur ärligt folk...

Medlem

Cool DLC, synd att spelet suger :/

Medlem
Skrivet av kaem79:

fy fan vilket skit. släppa ett opassande DLC till ett skit lir endast för o krama ur de sista slantarna ur ärligt folk...

Subjektivt.

Medlem

Oh buffy the vampire slayer ftw!

Medlem
Skrivet av Kullberg:
Skrivet av Remus:

Vem är Michael Rooker?

Från serien "The Walking Dead".

Varför säger någon snubbe på Treyarch "Det känns väldigt ärofyllt att ha fått jobba med ett sådant fantastiskt och begåvat gäng skådespelare vars passion och energi fick deras karaktärer att sprudla med liv"

som om de aktuella skådisarna vart med och hjälpt till? "För att de gjorde det" skulle va det logiska svaret, men varken Danny Trejo eller Sarah Michelle Gellar låter ju som sig själva, har sjukt svårt att tro att det skulle va dom som gör rösterna.

Edit: står inget om det på deras IMDb-sidor heller.

Danny Trejo står visst med på imdb, om du kollar under fliken där han spel sig själv (Self) står det med.

1
Skriv svar