Jurassic Park: The Game försenas

Robot
Jurassic Park: The Game försenas

Telltale beklagar förseningen och ger dig ett gratis spel som plåster på såren.

#jurassic-park-the-game, #telltale-games


Medlem
Jurassic Park: The Game försenas

Jag kommer ihåg gamla Jurassic Park på SNES. En mycket skum spelupplevelse, speciellt om man hade den speciella Nintendo-musen. Misstänker att detta kommer att bli minst lika skumt...


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem

Känns som så många kommer gråta över detta :S


signatur

¯\_(ツ)_/¯

MFC
Medlem

Detta spel är crap så det är nog inte många som gråter...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Detta spel är crap så det är nog inte många som gråter...

Skrivet av Jesper1230:

Känns som så många kommer gråta över detta :S

Varför gillar ni inte detta? Telltale har ju bra trackrecord och har hanterat andra licenser väl.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Suttit och häckat på deras forum de senare dagarna och hoppats på release, så släpps det i höst Jaja, pengarna tillbaka samt att koden för ett gratis spel kan användas på jurassic park när det väl blir tillgängligt igen. Så i slutändan får man det gratis ändå, vilket inte är fy skam. Får trösta mig med bttf episod 4 istället.


signatur

Videomupp

MFC
Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av MFC:

Detta spel är crap så det är nog inte många som gråter...

Skrivet av Jesper1230:

Känns som så många kommer gråta över detta :S

Varför gillar ni inte detta? Telltale har ju bra trackrecord och har hanterat andra licenser väl.

Det jag sett av spelet visar på bristande omdöme. Ser mer ut som ett examensarbete än ett kommersiellt projekt.

EDIT:
Det man (ni som suktar efter spelet) kan hoppas på är att man radikalt bättrar på grafik och spelupplevelse under denna tiden. Annars kommer spelet att slaktas av spelrecensenter...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Dom videos jag sätt ser inte bra ut alls och det känns som dom har tagit på sig lite mycket denna gång!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

MFC
Medlem

Och så kommentaren från Telltale Games VD...

Skrivet av Captain Obvious@Telltale Games:

Spelmekaniken och story-berättandet har gått ihop på ett sådant sätt att vi ser väldigt mycket potential. Så mycket att vi känner att vi kan dra elementen till nästa nivå om vi spenderar lite extra tid på dem

LOL

Ja, det kan behövas lite förbättringar om inte spelet ska slaktas av recensenterna...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Kan detta ha något att göra med att Telltale har ca 711 projekt i luften samtidigt?

HAr vi väntat i ca 20 år, så kan vi vänta lite till!.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Kan detta ha något att göra med att Telltale har ca 711 projekt i luften samtidigt?

Jag fattar inte hur dom kan ha så mycket igång samtidigt och bibehålla någon form av kvalitet :S.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

HAr vi väntat i ca 20 år, så kan vi vänta lite till!.

Jurassic Park: Forever?


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar