Vinn Operation Flashpoint: Red River

Ish
Medlem

Nej tack. Det skulle vara nog så pinsamt att äga en laserpekare med red river design.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av cags91:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av cags91:

Fattar inte varför alla är så hatiska mot Operation Flashpoint: Dragon Rising och nu Red River, potentialen ligger inte i kampanjerna som följer med spelet, utan i editorn som medföljer. Jag satt och lärde mig lua scripting i dragon rising och hade riktigt kul!

Visst det är väll ingen riktig uppföljare till originalet, men fortfarande har det stor potential. Jag vill riktigt gärna vinna detta spelet då man inte har råd att köpa det sen vid release, så att jag kan scripta riktigt balla strider igen :D! roligare miljöer!

Du är medveten om att de tagit bort editorn, va?

What?! seriöst?! det har jag helt missat i så fall den kan de ju inte ta bort, då är de inte helt kloka! rättare sagt sjuka i huvudet! :/

Såg det nu på morgonen på spelets Wikipedia-sida: "The game will not feature a mission editor or SDK for any platform."

Inaktiv

Tror faktist på detta (: köpte Dragon Rising till PC och blev lite besviken, kul men för buggigt,
Hoppas starkt på detta :D:D ! GL !!

Medlem

Heh, ifråga om den icke medföljande editor, bara för oss att kritisera ett sådant beslut och även hur själva spelet är uppbyggt.


signatur

I don't feed trolls, I eat them.

Medlem

Heh, söder om Tajikistan finns Afghanistan, längre söder än så hittar man ju faktiskt Pakistan tillslut. Men angränsar till vill jag inte direkt påstå dom gör.. Dock ändå korrekt på sitt sätt då gränsen för afghanistan går i en udde i Öst och ansluter sig till Pakistan..


signatur

I don't feed trolls, I eat them.

Redaktör
Skrivet av dyrvere:

Heh, söder om Tajikistan finns Afghanistan, längre söder än så hittar man ju faktiskt Pakistan tillslut. Men angränsar till vill jag inte direkt påstå dom gör.. Dock ändå korrekt på sitt sätt då gränsen för afghanistan går i en udde i Öst och ansluter sig till Pakistan..

Det är ingen som har frågat om ett angränsande land.


signatur
Medlem

Jag skiter i om de har tagit bort editorn eller om det inte är lika realistiskt som ArmA eller orginal OFP. Det jag vill ha är spännande co-opstrider och en bättre orderginving än i ArmA.
Det är ju det som jag tycker borde vara behållningen i detta spel.

Ish
Medlem
Skrivet av Cedliq:

Jag skiter i om de har tagit bort editorn eller om det inte är lika realistiskt som ArmA eller orginal OFP. Det jag vill ha är spännande co-opstrider och en bättre orderginving än i ArmA.
Det är ju det som jag tycker borde vara behållningen i detta spel.

ArmA 2 klanspel!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

När får vi reda på vinnarna? Eller jag kanske har missat det helt?!

Medlem
Skrivet av Jonrei:

När får vi reda på vinnarna? Eller jag kanske har missat det helt?!

Jag vill också veta vilka som vann!
Undrar hur lång tid det tar...

Redaktör

De presenteras nästa vecka. Helg nu, gott folk.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

De presenteras nästa vecka. Helg nu, gott folk.

Hmm sant

Medlem
Skrivet av Tompa:

De presenteras nästa vecka. Helg nu, gott folk.

Bra!

Medlem

härligt!
första gången jag vinner, vill jag ha ett signerat spel också fz!:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:

härligt!
första gången jag vinner, vill jag ha ett signerat spel också fz!:)

Jag kan signera den om du tror det ger något


signatur

Videomupp

Medlem

Att ni ens hittade 10 personer som ville ha skiten Iaf grattis till vinnarna!

Medlem

Happ... Vann icke denna gången heller. Hade dock fel på första frågan men är glad över att ha rätt på dom två sista!

Kanske jag vinner en tävling snart?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

YEEES GRATTIS TILL ALLA ANDRA VINNARE!
MIN FÖRSTA TÄVLING JAG KOM MED BLAND VINNARNA
TACK FZ!:)

Medlem

Första gången jag vann. Yeah! Grattis till alla vinnare

12
Skriv svar