Playstation Plus-användarna kompenseras?

Robot
Playstation Plus-användarna kompenseras?

Alla som betalar för någon form av prenumeration eller annat material via Playstation Network kan komma att kompenseras, meddelar Sony.

#sony


Medlem
Playstation Plus-användarna kompenseras?

först! ^^ men lågt att de inte kompensrar oss andra

Medlem

Men för fan kan folk bara sluta skriva först. Borde vara forum ban på dessa människor innan fz blir ett nytt lunarstorm.

Och varför ska du ha kompensation? Det är ju som att ICA skulle kompensera alla som går in i butiken utan att handla nåt efter att ha varit stängt ett par dagar pga t.ex. inbrott/skadegörelse.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Och varför ska du ha kompensation? Det är ju som att ICA skulle kompensera alla som går in i butiken utan att handla nåt efter att ha varit stängt ett par dagar pga t.ex. inbrott/skadegörelse.

Varför? Jo för att man har köpt en konsol och vill använda online funktionerna...
Och det finns en chans att ens kredit kort uppgifter har blivit stulna.

Någon sorts kompensation borde de icke-plus medlemmarna få.

Medlem

Ett gratis Arcadespel hett tips

Medlem
Skrivet av Spectral:

Men för fan kan folk bara sluta skriva först. Borde vara forum ban på dessa människor innan fz blir ett nytt lunarstorm.

Och varför ska du ha kompensation? Det är ju som att ICA skulle kompensera alla som går in i butiken utan att handla nåt efter att ha varit stängt ett par dagar pga t.ex. inbrott/skadegörelse.

Det kostar inte flera tusen för att få tillgång till ICA....

Medlem

Oh, but spank you.

Medlem

Det är bäst att det blir en rejäl kompensation. Ska ringa och skälla lite på Sony.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Efter en veckas offline-period för onlinetjänsten Playstation Network så är det säkert många Playstation plus-prenumeranter som börjar bli irriterade.

hahahha, jaha, så de icke-plus-medlemmarna är lika glada i allafall? Sony har blvit ignoranta mot icke-plus medlemmar.

Medlem

Tror dom kommer lägga in lite eftertraktade funktioner som cross game chatt å sånt nu när det hela ändå är nere en längre period och de bygger från grunden, Sen hoppas de att folk ser det som en sorts "kompensation"...

Medlem

Jag förväntar mig ingen kompensation. Hade jag varit Playstation plus så hade jag dock varit grinig.

Inaktiv

Haha bara plus medlemmarna? sjukt

Medlem

Då blir det inte många de behöver kompensera.. +medlemskapet var senast jag testa det rena skräpet

Medlem
Skrivet av Spectral:

Men för fan kan folk bara sluta skriva först. Borde vara forum ban på dessa människor innan fz blir ett nytt lunarstorm.

Och varför ska du ha kompensation? Det är ju som att ICA skulle kompensera alla som går in i butiken utan att handla nåt efter att ha varit stängt ett par dagar pga t.ex. inbrott/skadegörelse.

Oj du låter arg, fick du ingen ps3 i påskägget ?

Medlem

Tycker att vi icke-premuranter ska få nån slags grej gratis typ nån gammal playstation 1, 2 klassiker som sony gjorde. Om ni undrar så har jag tyvärr ingen specifik på tungan men ni kanske har en på läpparna hehehe:)

Medlem

förstår inte varför alla tjatar om kompensation? efter snabbt googlande hittade jag 480kr för 1 år plus? rätta mig om jag har fel. så om vi säger att det tar 14 dagar för det att komma upp. varsågod och få tillbaka 18.40 kr....... äger inget ps3 och har inga planer till det heller men, rätta mig igen om jag har fel. ni gnäller över att en gratis funktion är nere fast ni fortfarande kan spela dock ej online..

Jag förstår dock att det kan kännas surt med att konto uppgifterna kan ha blivit stulna, men de har ändå inte cvc koden eller lösenordet till certified by visa koden, om ni nu inte använder samma lösen till det. sen kan man ju undra varför detta aldrig hänt xbox live, Sony får helt enkelt lära sig efter sina misstag

Medlem

Jag är orolig att jag är drabbad. Jag har bara laddat ner två demos totalt från Playstaiton Network/Store. Mortal Kombat och Resident Evil 5.

Inte kan dom ha kommit åt något viktigt från mig? T ex kreditkorts uppgifter?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

1
Skriv svar