WoW uppdaterat med nytt innehåll

Robot
WoW uppdaterat med nytt innehåll

Den storväxta content-patchen Rise of the Zandalari är släppt.

#blizzard, #world-of-warcraft-cataclysm


Medlem
WoW uppdaterat med nytt innehåll

äntligen!

Medlem

Yaaaawn... Har inte orkat ta mig tillbaka till wow efter att ha kört Lich King i 1.5 månader tills vi lyckades fälla fanskapet.


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Medlem

Jaså, wow lever fortfarande.

AW8
Medlem

WoW was the first MMO.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Jaså, wow lever fortfarande.

Knappt, är väl inte mer än 8-10 milj spelare

Medlem

Hur betalande kunder kan nöja sig med gamla instanser och gamla modeller/texturer/upplevelser i version 2.0 är för mig en gåta. Det är inte ens första gången detta sker. Någon som faktiskt fortfarande spelar kanske kan rätta mig, men det är väl snart 3 riktigt stora patcher/releaser med "nya instanser" som egentligen är gamla instanser? Enda gångerna detta spel är värt 130:- i månaden enligt mig, är precis de 2 första månaderna då en expansion släpps.


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

Så dom har bestämt sig för att sluta släppa nya saker? Intressant... Blizzard brukar ju vara kreativa... Eller brukade kanske man ska börja säga!

Medlem
Medlem

lol, hur kan dom kalla att lägga till massa mer av samma sak att "lägga till något nytt"?

Medlem
Skrivet av Lightweight:

Hur betalande kunder kan nöja sig med gamla instanser och gamla modeller/texturer/upplevelser i version 2.0 är för mig en gåta. Det är inte ens första gången detta sker. Någon som faktiskt fortfarande spelar kanske kan rätta mig, men det är väl snart 3 riktigt stora patcher/releaser med "nya instanser" som egentligen är gamla instanser? Enda gångerna detta spel är värt 130:- i månaden enligt mig, är precis de 2 första månaderna då en expansion släpps.

Spelet har uppdaterats väldigt mycket på den grafiska biten, om man nu inte spelar på lägsta inställningar och låg upplösning


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Detta instance var väl roligt på lvl 60 när man hade 3-4000 hp vad har man nu 140 000?


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Får se vad dom har förstört nu. Zul'Gurub revampen är enligt mig ett stort misstag. Random hcs är nog det värsta som finns i wow nu för tiden.

Inaktiv
Skrivet av Jocke.A:

Detta instance var väl roligt på lvl 60 när man hade 3-4000 hp vad har man nu 140 000?

Över 200 k

Medlem

Herregud vad folk fortfarande gnäller på WoW då...

Medlem
Skrivet av AW8:

WoW was the first MMO.

Jaja trololololololo


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Lightweight:

Hur betalande kunder kan nöja sig med gamla instanser och gamla modeller/texturer/upplevelser i version 2.0 är för mig en gåta. Det är inte ens första gången detta sker. Någon som faktiskt fortfarande spelar kanske kan rätta mig, men det är väl snart 3 riktigt stora patcher/releaser med "nya instanser" som egentligen är gamla instanser? Enda gångerna detta spel är värt 130:- i månaden enligt mig, är precis de 2 första månaderna då en expansion släpps.

Spelet har uppdaterats väldigt mycket på den grafiska biten, om man nu inte spelar på lägsta inställningar och låg upplösning

tycker en att spelet ser skit ut prisis som det gorde när det komm ut (grafiskt) kanshe har blivit lite högre exturer på sakerna men ser en ut som att det itne finss bumb/normal maps eller andra maps på karaktärene bara en color som inte är detaljerad elelr har ett förök på djup på sig.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av Ermus:

Herregud vad folk fortfarande gnäller på WoW då...

Medlem

WoW was the first MMO that was last in first.

Medlem

Spelar ingen roll om grafiken inte ser ut crysis det är känslan i spelet som räknas. Och att dem har höjt hp och andra stats gör ju ingenting eftersom blizzard har gjort balans i det endå. Folk betalar varje månad av en enda anledning dem tycker spelet är bra. cya see you in next life


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

World of Warcraft.

GÄÄÄÄÄÄSP. WoW var endast bra i vanilla och ca 6-7 månader in i TBC. Efter det så har det varit ultraskräp tyvärr.

Medlem

Lade ner WoW för en månad sen, jag gillar spelet men då min guild gick isär och jag hittade ingen ny så kände jag att jag kunde lika gärna sluta spela, sen att flera jag känner slutat pga dåliga raids i Cataclysm bidrog en del.

Roligt att se lite "ny" content dock

Medlem

Har alltid respekterat Blizzard för en sak, deras grymma trailers!

Medlem

"Storväxt" är väl att ta i, den här content patchen är väl en av de minsta sett till filstorlek och renoverar bara två gamla instanser. 4.2 ska komma kort efter och introducera den nya raid tiern. Förhoppningsvis ser vi den på PTR den här eller nästa vecka.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Jocke.A:

Detta instance var väl roligt på lvl 60 när man hade 3-4000 hp vad har man nu 140 000?

Över 200 k

vem har över 200k ?

Medlem

Ingen har väl fan 200k HP eller? Runt 108k är väll typ genomsnitet? :P. Finns fördelar och nackdelar med det.

Medlem

Här kan vi snacka riktigt PC spel, undra om det är på grund av att xbox360 och ps3 kom som wow ser ut som det gör?
Nä just ja det är så här renodlade pc spel ser ut.

En liten pik till alla Pc fans som älskar att hata.

( ja bara retas)

Medlem
Skrivet av Jocke.A:

Detta instance var väl roligt på lvl 60 när man hade 3-4000 hp vad har man nu 140 000?

Dock är det lika mycket HP nu som i vanilla.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Gött jag som precis köpte game time till wow igår hehe och aktiverade idag sicken flax man har, eller hur.

Medlem

Det var helt galet igår. Utkickad från servern typ 15 gånger. Buggade zoner, trasiga addons.. Folk ramlade in och ut mest hela tiden. Humöret gick åt skogen men efter att ha sett dom nya zonerna så är jag iallafall imponerad. Det var många som provade rusa in och tanka som vanliga hc vilket resulterade i wipe wipe wipe! Svåra grejer.. men uppskattat

12
Skriv svar