Lucasarts licensierar Unreal Engine 3

Robot
Lucasarts licensierar Unreal Engine 3

Det klassiska spelhuset får sina polygoner från Epics spelmotor.

#lucasarts, #epic


Medlem
Lucasarts licensierar Unreal Engine 3

blast you, lucasarts!
ni kan ju inte ens använda den till något bra.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Skrivet av torylva:

blast you, lucasarts!
ni kan ju inte ens använda den till något bra.

Har du redan spelat något framtida spel?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Star Wars: Republic Commando använde sig ju av Unreal Engine 2, och är ett rätt bra spel. En uppföljare vore inte helt fel.

Jag skulle även väldigt gärna vilja se att dom gör ett nytt Jedi Knight, med stora episka banor som Jedi Knight: Dark Forces II hade. Både Jedi Outcast och Jedi Academy var något av en besvikelse i den bemärkelsen.

Skulle inte tacka nej till ett nytt Tie Fighter heller, men ärligt talat så tror jag inte dagens Lucasarts skulle lyckas speciellt bra med det.

Jag gissar att det är ett nytt Force Unleashed, vilket jag är totalt ointresserad av.

Medlem

Det kan väl även vara så att deras nya VD hade något att säga i frågan

AW8
Medlem

Gör ett Republic Commando 2 eller hyr Raven att göra ett nytt Jedi Knight!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Instämmer med AW8. Sist dom gjorde ett Jedi Knight spel, så användes Quake III motorn. Dags för en uppfräschning kanske?


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Unreal Engine 3 har blivit en industristandard.

Medlem

Har för mig det var snack om ett Imperial Commando som uppföljare till Republic commando

I have seen the future, it its glossy.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ett riktigt STAR WARS-FPS vill jag ha... Gärna ett STAR WARS-SIM också...


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv

star wars single-player rpg. mums

Medlem

STAR WAAAAARS! Jag vill ha Star Wars Battlefront 3 tack Tvåan har gått varm som satan här i min stackars slitna ps2:a

Medlem

Lucas arts + UE3= kanske kanske kanske Republic Commando 2!!! det vore underbart

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Star Wars: Republic Commando använde sig ju av Unreal Engine 2, och är ett rätt bra spel. En uppföljare vore inte helt fel.

Jag skulle även väldigt gärna vilja se att dom gör ett nytt Jedi Knight, med stora episka banor som Jedi Knight: Dark Forces II hade. Både Jedi Outcast och Jedi Academy var något av en besvikelse i den bemärkelsen.

Skulle inte tacka nej till ett nytt Tie Fighter heller, men ärligt talat så tror jag inte dagens Lucasarts skulle lyckas speciellt bra med det.

Jag gissar att det är ett nytt Force Unleashed, vilket jag är totalt ointresserad av.

Håller med till 90% (älskade Jedi outcast)
Åt helvete med Starkiller, ge oss tillbaks Kyle Katarn!

AW8
Medlem
Skrivet av red_laces:

Åt helvete med Starkiller, ge oss tillbaks Kyle Katarn!

Detta tåls att upprepas.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Snälla, Star Wars Battlefront III! Snälla!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

En nystart av X-Wing alliance eller Tie fighter skulle defenetivt motivera ett köp av en joystick igen

Medlem

Lär ju vara bra mycket bättre för utvecklare att spendera tid på att göra ett bra spel istället för att lägga massa tid på att först utveckla en helt egen spelmotor (som sen alla oftast tycker suger av olika skäl).

Medlem

Ge oss ett nytt X-wing...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar