Nintendo: folk väntar med att köpa 3DS

Robot
Nintendo: folk väntar med att köpa 3DS

Vissa konsumenter väntar med 3DS-köpet tills ett större omfång spel finns tillgängliga, säger Nintendo-chefen Satoru Iwata.

#nintendo, #dead-or-alive-dimensions, #resident-evil-the-mercenaries-3d, #the-legend-of-zelda-ocarina-of-time-3d, #tales-of-the-abyss, #star-fox-3d, #kid-icarus-uprising, #super-mario-3ds, #mario-kart-3ds


Medlem
Nintendo: folk väntar med att köpa 3DS

Hehe bra att ha lite "undanflykter" att komma med när försäljningen inte går så bra som man kanske önskat.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Inaktiv

Här väntas ingenting i alla fall.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Räcker med en android när man sitter och tömmer tarmen.

Medlem

Det tog 4 år innan jag tyckte spelutbudet var tillräckligt bra för att köpa en DS. Antar det kommer ta lika lång tid nu med.

Medlem

Dem har helt rätt. Stämmer in på mig iaf!
Kanske väntar på en "Lite" version, eller så...

Medlem

Själv köper man den bara för ett spel som tyvär bara kommer till 3ds. när man klarat det säljer man den

Medlem

I want MOTHA FUDGING ZELDA!!! >= /


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av d2004:

Själv köper man den bara för ett spel som tyvär bara kommer till 3ds. när man klarat det säljer man den

Inget fel där! Jag köpte en ny PS3 + MGS4, ägde den i fyra dagar och då var det färdigvarvat och sålt! Förlust: 100 kr totalt.

Medlem

Stämmer bra faktiskt. Finns inget som tilltalar mig på 3DS just nu, men när storspelen väl släpps är det ett självklart köp!

Medlem

Själv så väntar jag och ser om det kommer att komma en uppdaterad variant, så som Nintendo brukar göra med sina bärbara konsoller.

Medlem

Stämmer bra det. Har avvaktat lite och inväntat en eventuell prissänkning, ska införskaffa mig en nu i sommar lagom till OoT-släppet, det är fint att ha med sig till beachen.

Inaktiv

Blir kanske en 3DS med Zelda bundle om det nu kommer såklart!

Medlem
Skrivet av d2004:

Själv köper man den bara för ett spel som tyvär bara kommer till 3ds. när man klarat det säljer man den

Vad kan det vara för nåt?

Medlem

Tja, så går det när man släpper en konsol utan några egentliga release-titlar att tala om.
Så fort vi får se ett par Zelda, Mario, DK och Pokémon för 3DS kommer den att sälja som besatt ^^

Medlem

Vill ha Spelen men inte konsolen

Kan inte Nintendo bara utveckla mjukvara?
Då skulle väl iofs maktbalansen spåra ur hos dom andra och nästa CoD skulle kosta 1500

Det är ju bara att dom utvecklar portabel hårdvara och sen resten av spelen till 360/PS3 så kanske det skulle kunna funka

Medlem

Japp undanflykter car det ja. Det är lite som crysis 2 historien om utvecklingen det kommer directx 11 det kommer gratis cryengine 3 hehe:)

Medlem

Sänk priset och fram med fler spel.

Inaktiv

Om det inte var för 3D på den så hade jag köpt den.

Medlem

2.500 är lite väl mycket för en handhållen konsol tycker jag. Man kan gott vänta till priset gått ner ett par hundralappar i alla fall.

Medlem
Skrivet av robineng:

Om det inte var för 3D på den så hade jag köpt den.

Stäng av 3d?

Aja jag tolkar det mer som att du inte vill betala extra för 3D och att om spelen fokuserar på 3D så blir dom sämre i 2D.

Medlem
Skrivet av Karl:
Skrivet av d2004:

Själv köper man den bara för ett spel som tyvär bara kommer till 3ds. när man klarat det säljer man den

Vad kan det vara för nåt?

Titel: Frågvis
Bästa!

Medlem

Jag tror det ligger nåt i det, jag väntar på recensioner när den mognat lite, vill gärna veta om den går sönder lätt osv

Medlem

Är väl inget fel på utbudet, man kan ju spela...... Street fighter och...... ja.

1
Skriv svar