Red Faction: Armageddon får konsoldemo

Robot
Red Faction: Armageddon får konsoldemo

Distribueras via Xbox Live och Playstation Network – pc-användarna blir utan.

#volition, #red-faction-armageddon, #thq


Inaktiv
Red Faction: Armageddon får konsoldemo

Med andra ord är himlen blå och gräset grönt, oj vad är det där jag ser? Ett piratskepp? Oj oj.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Haha, eller hur. Konstigt att spel laddas ner innan man köper, oftast är de inte ens värda att köpa.

Medlem

är psn nere då eller?

Medlem

de där piratskeppet skulle tydligen svänga hem till mig när de hade varit hoss Robbaz.

Medlem

Vadå inte PC få nåt demo? Vad är det för rumpnissar som kom på den iden. Nåja, då får man väl ladda ner "demot" till pc då för att se om det är nåt att hänga i granen.

Medlem
Skrivet av Woffen:

Vadå inte PC få nåt demo? Vad är det för rumpnissar som kom på den iden. Nåja, då får man väl ladda ner "demot" till pc då för att se om det är nåt att hänga i granen.

Medlem

Dom har säkert blivit mutade av någon girig konsolnisse.
Eller så är dom helt enkel dumma i huvudet
Jag menar konsolspelare köper ju ändå allt som krängs ut i butikerna oavsätt kvalité.
Så varför skippa demo till pc? vill dom inte sälja pc versionen dom jobbat med ?...eller är det så illa att dom redan nu vet att den kommer floppa p.g.a konsolports sjukan som allt för många pc-spel lider av?
Man blir ju lite fundersam.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

En liten fågel sa att detta skulle bli GOTY

Medlem
Skrivet av Bl4ckh4wk:

En liten fågel sa att detta skulle bli GOTY

Den lilla fågeln kanske jobbade på THQ's pr avdelning


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Då får dom inga pengar av mig heller.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Woffen:

Vadå inte PC få nåt demo? Vad är det för rumpnissar som kom på den iden. Nåja, då får man väl ladda ner "demot" till pc då för att se om det är nåt att hänga i granen.

Det skulle inte spela någon roll, gamers finsn på konsol och handlar gärna spel, därför får de demos.
Pirater finns på PC och tankar samvetslöst alla spel pga bristande ekonomi/kunskaper/heder och därför spelar ett demo mer eller mindre ingen roll (grov generalisering).
Ett under att de fortfarande orkar porta annat än casual-spel till PC imo ^^

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Woffen:

Vadå inte PC få nåt demo? Vad är det för rumpnissar som kom på den iden. Nåja, då får man väl ladda ner "demot" till pc då för att se om det är nåt att hänga i granen.

Det skulle inte spela någon roll, gamers finsn på konsol och handlar gärna spel, därför får de demos.
Pirater finns på PC och tankar samvetslöst alla spel pga bristande ekonomi/kunskaper/heder och därför spelar ett demo mer eller mindre ingen roll (grov generalisering).
Ett under att de fortfarande orkar porta annat än casual-spel till PC imo ^^

Känner ingen med konsol som köpt mer än 2 spel till den, resten laddas hem, så ditt argument failar hårt.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av NympH:
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Woffen:

Vadå inte PC få nåt demo? Vad är det för rumpnissar som kom på den iden. Nåja, då får man väl ladda ner "demot" till pc då för att se om det är nåt att hänga i granen.

Det skulle inte spela någon roll, gamers finsn på konsol och handlar gärna spel, därför får de demos.
Pirater finns på PC och tankar samvetslöst alla spel pga bristande ekonomi/kunskaper/heder och därför spelar ett demo mer eller mindre ingen roll (grov generalisering).
Ett under att de fortfarande orkar porta annat än casual-spel till PC imo ^^

Känner ingen med konsol som köpt mer än 2 spel till den, resten laddas hem, så ditt argument failar hårt.

samma här, dock TROR jag att de finns färre konsol-pirater än de gör för pc.
Men sånna här idéer som att bara ge konsol demo gör ju inte saken bättre.
Pirat spel måste ju minska om de finns ett demo.

Medlem
Skrivet av cat_fish_1:
Skrivet av NympH:
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Woffen:

Vadå inte PC få nåt demo? Vad är det för rumpnissar som kom på den iden. Nåja, då får man väl ladda ner "demot" till pc då för att se om det är nåt att hänga i granen.

Det skulle inte spela någon roll, gamers finsn på konsol och handlar gärna spel, därför får de demos.
Pirater finns på PC och tankar samvetslöst alla spel pga bristande ekonomi/kunskaper/heder och därför spelar ett demo mer eller mindre ingen roll (grov generalisering).
Ett under att de fortfarande orkar porta annat än casual-spel till PC imo ^^

Känner ingen med konsol som köpt mer än 2 spel till den, resten laddas hem, så ditt argument failar hårt.

samma här, dock TROR jag att de finns färre konsol-pirater än de gör för pc.
Men sånna här idéer som att bara ge konsol demo gör ju inte saken bättre.
Pirat spel måste ju minska om de finns ett demo.

Precis. Finns det ett demo så kan man ju bli sugen att köpa spelet. Finns det inte demo och man piratar det för att prova på så är ju risken att man spelar igenom hela och sen inte pallar köpa.

1
Skriv svar