The Witcher 2 klart, konsolversion kan vara på g

Robot
The Witcher 2 klart, konsolversion kan vara på g
Medlem
The Witcher 2 klart, konsolversion kan vara på g

tja... om dom får samma kännsla i sina uppdrag som dom hade i ettan, så blir det ett köp. Gjorde inte så mycket för mig då, att combat systemet inte va speciellt på något sätt, och att det va väldigt simpelt. Det va uppdragen som ryckte med mig direkt och jag hoppas att tvåan är likadant. (Med lite bättre combay system)

Medlem

Om det blir en konsoll version så kanske man ska vänta lite med köpet av spelet. Kan ändå inte spela spelet på högsta grafik, i demand it. Pågrund av min dåliga burk så blir ett köp av detta helt onödigt (suck)

Bra, Bättre, The Witcher 2!

Stöd utvecklarna i öst, investera dina förtjänade slantar i The Witcher 2.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

vore oerhört kul om det kunde komma till konsoll

Inaktiv

jag är lycklig o tacksam att det fortfarande finns utvecklare som CPR. utan CPR skulle vi aldrig få ta del av de underbara witcher spelen. jag ska snart uppg min burk oxå för spelets skull. witcher sagan är värd det...

Medlem

Detta var onekligen länge sedan...
Ett spel som portas Från PC, Till Konsol?
Tja, så länge både PC och konsolversion blir bra så klagar iaf inte jag, tvärt om blir det att köpa 2 ex av spelet istället

Inaktiv

jag har då inga problem med att dom gör en consolversion efter pc:n

Medlem
Skrivet av frunk:

jag har då inga problem med att dom gör en consolversion efter pc:n

Agreed! Heja konsoler!

Medlem

Gött mos. Jag är för gammal, fet och lat för att orka sitta framför datorn och spela nuförtiden hehe. Tacka vet jag att bre ut mig i soffan med en handkontroll och dräggla mig igenom rollspel.


signatur
Medlem

Jag undrar starkt över hur de kan få så vibrerande färger, kolla bara på den sjukt läckra bilden i nyheten.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Höglund:

Jag undrar starkt över hur de kan få så vibrerande färger, kolla bara på den sjukt läckra bilden i nyheten.

Instämmer, bara bilderna från det slagfältet får mig att vilja köra spelet. Megamys!


signatur
Medlem

Bryr mig inte ett dugg om konsolversionen till det här men med tanke på att de är färdiga med pc-versionen så why not.

1
Skriv svar