Dubbla Mass Effect 3-bilder

Robot
Dubbla Mass Effect 3-bilder

Spana in våra två första bilder på Mass Effect 3 i ARKIVET.

#mass-effect-3


Medlem
Dubbla Mass Effect 3-bilder

Det räckte för att ge mig ett behagligt aftonstånd.

Medlem

Cerberus special ops kanske hmm

Medlem

Dom här bilderna kom upp för ett par dagar sedan. Här är en bra sida där det frekvent kommer upp artiklar rörande ME3 och ME-serien överlag. Mycket intressant läsning. http://www.gameinformer.com/mag/masseffect3.aspx

Förövrigt så är det fina bilder man ser tydliga förbättringar i ljussättning och texturer. Hoppas dom eventuellt kommer med ett officiellt HD-pack till PC som dom gjorde med DA2.

Medlem

För min del hade de mer än gärna fått göra många fler uppföljare efter 3an.. För jag älskar verkligen ME-spelen.


signatur
Medlem
Skrivet av Monstertarzan:

Dom här bilderna kom upp för ett par dagar sedan. Här är en bra sida där det frekvent kommer upp artiklar rörande ME3 och ME-serien överlag. Mycket intressant läsning. http://www.gameinformer.com/mag/masseffect3.aspx

Förövrigt så är det fina bilder man ser tydliga förbättringar i ljussättning och texturer. Hoppas dom eventuellt kommer med ett officiellt HD-pack till PC som dom gjorde med DA2.

De dök väl upp Gameinformer-exklusivt först. Såvitt jag kunde se. Nu är det ju mys-session i vårt arkiv


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:

De dök väl upp Gameinformer-exklusivt först. Såvitt jag kunde se. Nu är det ju mys-session i vårt arkiv

Det var inte något försök till att verka "duktig". Det var mest något jag bara nämnde. Mys-session i FZ-arkivet uppskattas!

Skrivet av MrStrange:

För min del hade de mer än gärna fått göra många fler uppföljare efter 3an.. För jag älskar verkligen ME-spelen.

Om jag har fattat rätt så ska ME3 knyta ihop Shepards del i ME-serien men det behöver inte sätta punkt för serien i sig. BioWare säger själva att dom älskar serien och vill fortsätta att expandera den.

Medlem
Skrivet av Monstertarzan:
Skrivet av Harpa:

De dök väl upp Gameinformer-exklusivt först. Såvitt jag kunde se. Nu är det ju mys-session i vårt arkiv

Det var inte något försök till att verka "duktig". Det var mest något jag bara nämnde. Mys-session i FZ-arkivet uppskattas!

Skrivet av MrStrange:

För min del hade de mer än gärna fått göra många fler uppföljare efter 3an.. För jag älskar verkligen ME-spelen.

Om jag har fattat rätt så ska ME3 knyta ihop Shepards del i ME-serien men det behöver inte sätta punkt för serien i sig. BioWare säger själva att dom älskar serien och vill fortsätta att expandera den.

No harm done Jag tänkte bara se om jag tänkt rätt också. Mys är bäst when shared. So to say.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Gamla bilder. Säkert funnits ute i flera veckor? Har diskuterat en hel del på officiella bioware forumet med andra.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Gamla bilder. Säkert funnits ute i flera veckor? Har diskuterat en hel del på officiella bioware forumet med andra.

De dök upp på Gameinformer 21 april (vår tid), vattenmärkta to the max. Idag dök de upp fria für alle


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Medlem

Till er som klagar på att det är gamla nyheter:

Ni klickar alltså på länken bara för att få kommentera just att det är gamla nyheter?
Väx upp, för fan.

Medlem
Medlem
Medlem

Ser... fint ut.


signatur

Miner, don´t shoot!

KoP
Medlem

New news for me. I å med att FZ är den enda nyhetssidan om spel jag besöker.
Småtrevliga bilder förövrigt. Man kan inte längta nog tills ME 3 kommer.

Medlem
Skrivet av MrStrange:

För min del hade de mer än gärna fått göra många fler uppföljare efter 3an.. För jag älskar verkligen ME-spelen.

håller med


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Why so Cerberus?

Förlåt...... såg på The Dark Knight häromdan.

Meh, Mass Effect har blivit lika kallt som rymden.
Ser fram emot deras nästa projekt istl !


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Meh.


signatur

Imperator

Inaktiv

aaah, äntligen får jag sätta in mig i ME igen. ME 2 var en klockren 10, ettan en 8. hoppas 3 blir minst en 9...

Moderator | Testpilot

Ba jag som tycker det liknar ME2?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ba jag som tycker det liknar ME2?

ja båda är ju mass effect

Moderator | Testpilot
Skrivet av Herk:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ba jag som tycker det liknar ME2?

ja båda är ju mass effect

Ser ME och ME 2 likadana ut? Nej. Spelas dem likadant? Nej.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Herk:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ba jag som tycker det liknar ME2?

ja båda är ju mass effect

Ser ME och ME 2 likadana ut? Nej. Spelas dem likadant? Nej.

jag tycker dom har samma stil iaf, min shepard är då sig lik och man ser ju inte riktigt hur ME3 spelar på dom här bilderna

Moderator | Testpilot
Skrivet av Herk:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Herk:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ba jag som tycker det liknar ME2?

ja båda är ju mass effect

Ser ME och ME 2 likadana ut? Nej. Spelas dem likadant? Nej.

jag tycker dom har samma stil iaf, min shepard är då sig lik och man ser ju inte riktigt hur ME3 spelar på dom här bilderna

Du vill alltså påstå att ME och ME 2 spelar och funkar likadant? Grafiken är helt annorlunda så är gameplay också. Det är inte bara något jag tycker men det är grov sanning.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Herk:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Herk:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ba jag som tycker det liknar ME2?

ja båda är ju mass effect

Ser ME och ME 2 likadana ut? Nej. Spelas dem likadant? Nej.

jag tycker dom har samma stil iaf, min shepard är då sig lik och man ser ju inte riktigt hur ME3 spelar på dom här bilderna

Du vill alltså påstå att ME och ME 2 spelar och funkar likadant?

nope det vill jag inte ...
när började vi prata om gameplay istället för stil egentligen, sa bara att ettan och tvåan hade samma stil men med olika bra grafik och att samma gäller för trean

Moderator | Testpilot
Skrivet av Herk:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Herk:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Herk:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ba jag som tycker det liknar ME2?

ja båda är ju mass effect

Ser ME och ME 2 likadana ut? Nej. Spelas dem likadant? Nej.

jag tycker dom har samma stil iaf, min shepard är då sig lik och man ser ju inte riktigt hur ME3 spelar på dom här bilderna

Du vill alltså påstå att ME och ME 2 spelar och funkar likadant?

nope det vill jag inte ...
när började vi prata om gameplay istället för stil egentligen, sa bara att ettan och tvåan hade samma stil men med olika bra grafik och att samma gäller för trean

Det du aldrig skrev. Jag menade grafiken från början om du kollar på bilden jag kommenterade. Du sa ingenting av det du just skrivit så sluta hitta på


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Medlem
Skrivet av Herk:

ingen sense

Ser ingen heller. Och att påstå att Mass Effect och ME2 skulle se helt annorlunda ut och spelas helt annorlunda är bara löjligt.

12
Skriv svar