Killzone 3-tävlingen (äntligen!) avgjord

Robot
Killzone 3-tävlingen (äntligen!) avgjord

Äntligen är den här! Filmen ni väntat på i två månader – filmen om Helghasts Sverigebesök.

#killzone-3


Medlem
Killzone 3-tävlingen (äntligen!) avgjord

Underbart!

Medlem

Första var ju bäst.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Haha toppenunderhållning! Bra jobbat FZ


signatur

Imperator

Medlem

Fasen vad roligt då!

Medlem

Najs med porrfilmsmusik!

Medlem

Kändes för uppgjort, annars bra kostym! :/

Medlem

hahaha! skitbra ju!

Medlem

2:an var ju absolut bäst enligt mig hehe. Synd att man inte kunde fått se det på film det hade vart fint asså.

Medlem

Jädrar sicken skön video asså, tittade på den precis. Fast hade nog varit ännu bättre om det hade varit med dom som vann tävling och deras vänner/syskon

Medlem

Haha, sen jag såg Saw III (eller 2?) har jag haft mardrömmar om den första!

Medlem

Första tävlingen man någonsin vinner och så skiter det sig på grund av tullen....
...
....
...
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!


signatur

8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. Och du som ville bli något.

Medlem
Skrivet av Salsane:

Första tävlingen man någonsin vinner och så skiter det sig på grund av tullen....
...
....
...
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

I know :'((((((

Medlem

Får KZ3 iaf men Ivar kom undan...


signatur

8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. Och du som ville bli något.

Medlem

Det ser ju uppgjort ut, tillgjort ut. Som om dom vet vad som komma skall. =\


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Skön låt vare iaf.
edit: och grattis till vinnarna förstås!

Medlem

Oj!!! Vad härligt, jag har redan Kz3 men utan min kära vapendragare Tobbe så skulle ju inte vinsten slagit in, får helt enkelt skicka detta spela till honom : ) Tack så mycket Fz, all heder åt er!

1
Skriv svar