Det här innehåller nästa WoW-patch

Robot
Det här innehåller nästa WoW-patch

FZ har snackat versionsnummer 4.2 med Blizzard Entertainments J. Allen Brack.

#world-of-warcraft, #blizzard-entertainment


Medlem
Det här innehåller nästa WoW-patch

Sluta mjölka ut den här skiten och ge oss diablo 3 istället.

Medlem
Skrivet av Bjortab93:

Sluta mjölka ut den här skiten och ge oss diablo 3 istället.

Det är helt andra folk hos Blizzard som jobbar med D3, så det spelar ingen roll hur mycket de jobbar med WoW. Det blir fortfarande lika mycket jobb gjort med D3 ändå

Medlem

Sen är det väl WoW som mer eller mindre betalar för utvecklingen av både SC2 och D3..

Medlem

Bah, undra om det är värt att börja en månad eller två igen då, bara för Ragnaros och Thrall's skull.

Medlem

Isåfall tycker jag att dom kan jobba på titan istället, för wow är så himla uttjatat imo. Dom skulle typ ha lika många subscribers med att ha servrarna uppe och sluta göra nya saker, för 90% av alla wowspelare står och häckar i städer ändå.

Medlem
Skrivet av Bjortab93:

Isåfall tycker jag att dom kan jobba på titan istället, för wow är så himla uttjatat imo. Dom skulle typ ha lika många subscribers med att ha servrarna uppe och sluta göra nya saker, för 90% av alla wowspelare står och häckar i städer ändå.

De har folk som jobbar på Titan ändå redan. Sen har du med all sannolik fel om att de skulle kunna upprätthålla prenumerant-antalet även om de slutade med patchar. Jag skulle vilja påstå att en stor del av WoWs användare är beroende av nya patchar för att de inte ska tröttna på innehållet. Vissa finner ju så klart stor glädje i att levla upp alternativa karaktärer etc, men det skulle bli rejält uttunnat spelarantal efter ett tag om inte nytt innehåll i form av patchar och expansioner flödade in.

Medlem
Skrivet av antiflash:

... Sen har du med all sannolik fel om att de skulle kunna upprätthålla prenumerant-antalet även om de slutade med patchar. Jag skulle vilja påstå att en stor del av WoWs användare är beroende av nya patchar för att de inte ska tröttna på innehållet....

What he said!

Nu spelar jag visserligen inte WoW längre, men det beror på att alla vänner slutade en efter en. WoW är hemskt tråkigt utan rätt folk att uppleva det med. När jag fortfarande hade det ,så var WoW mitt favoritspel, och flera av mina minnen från den tiden är de absolut bästa spelminnen jag har. Men för att upprepa mig, "WoW är hemskt tråkigt utan rätt folk att uppleva det med" (självcitat FTW!).

Medlem

Lira Rift istället!

Medlem
Skrivet av Gabe:
Skrivet av antiflash:

... Sen har du med all sannolik fel om att de skulle kunna upprätthålla prenumerant-antalet även om de slutade med patchar. Jag skulle vilja påstå att en stor del av WoWs användare är beroende av nya patchar för att de inte ska tröttna på innehållet....

What he said!

Nu spelar jag visserligen inte WoW längre, men det beror på att alla vänner slutade en efter en. WoW är hemskt tråkigt utan rätt folk att uppleva det med. När jag fortfarande hade det ,så var WoW mitt favoritspel, och flera av mina minnen från den tiden är de absolut bästa spelminnen jag har. Men för att upprepa mig, "WoW är hemskt tråkigt utan rätt folk att uppleva det med" (självcitat FTW!).

Väldigt sant, ett MMO blir roligast med särskilda vänner. Inte bara några påhittade vänner man hittar i nån by när man jagar kaniner. Har själv mina bästa minnen från just Star Wars Galaxies, vi gick över till WoW och de funka ett tag men sen droppa folket och sluta med MMO vilket medförde att ja insåg vilket skit WoW är och sluta också.
För de va inte kul när polarna lämna och man sprang omkring själv med några "vänner" man hittat nånstans som sedan kunde balla ur i nån raid eller liknande.
Ibland undra man om raiden va uppkopplad till ett lokalt psykhus.

Medlem

Epic quests verkar underbart, det är PRECIS detta som WoW behöver: Mer multiplayer content utanför raiderna som man kan göra när man bara loggar in lite, utan att behöva en tank och en healer som tar år att hitta. Jag hoppas bara att det samtidigt är utmanande nog

Det ända problemet jag har med WoW just nu är itemization och hur de delar ut gear...stör mig på att dom som spelar mycket i slutändan får nästan exakt samma gear som dom spelar "casual". Och Casual i sin tur får sitt gear genom att göra samma dungeons om och om igen, om något så gör detta bara de få dungeons WoW har uttjatade.

Men denna nya patchen verkar ändå väldigt intressant, kanske ska ta och återuppta wow en stund till när den kommer.

Medlem

Det är alltid så kul att se folk som fortfarande klagar på WoW, Jag har spelat det sen betan och jag tycker fortfarande det är lika kul, förstår inte varför folk ska klaga på att blizzard borde sluta me de, när det fortfarande är i stortsätt 11 mille som lirar det och lär inte sluta.

1
Skriv svar