Allt du vill veta om Batman: Arkham City

Robot
Allt du vill veta om Batman: Arkham City

FZ:s systerpublikation Svenska PC Gamer har besökt Rocksteady och ögnat den efterlängtade uppföljaren under läderluppen.

#rocksteady-studios


Allt du vill veta om Batman: Arkham City

Finns det en funktion så att när du trycker på en knapp brister Batman ut i " I'm The Goddamn BATMAN".


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Måste ha det här spelet! Det var längesedan jag spelade ett lika starkt single player spel som Arkham Asylum.

Medlem

Traveller in time: Läs artikeln! Kanske.

Arvid: Eller hur? Arkham Asylum fick mig att känna mig som 13 igen - intresserad och oförstörd. Mitt GotY 2009.

Bättre än HL...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

"pressa informatören på information" låter kul, lite sam Fisher där. Men jag vill kunna spamma one-liners mitt i en strid. I'm The Goddamn BATMAN, Spang*! " "It Takes Two to TANGO, Bamf*", "I'll use my trusty BATFIST! Tjong!*".

Vill fortfarande ha ett spel med Klassiska 60-tals Adam West Batman!.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Traveller: Modda!

Kan någon klara det Jakob, så är det vi Pelletsbud.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Första Batman var riktigt bra, men det kommer ju inte vara samma sak med det här - för de som lirat första. Så är det ju alltid med uppföljare! Men jag kommer att köpa det, inget snack om saken.

Dock så hade jag väl kanske sett en lite annan story än den som varit tidigare. Känns som om Batman skulle kunna göra nytta någon annanstans än just i Gothams fängelser, eller? Och så vill jag se mer detektivsaker och mindre ren action/banka skiten ur clowner.


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

Gillar inte den där bilden... Att Joker ska se helt överful och förstör ut och Harley Quinn ser över bra ut. Dom passar inte bra ihop på den bilden tycker jag;P

Skrivet av fejl_Folklore:

Gillar inte den där bilden... Att Joker ska se helt överful och förstör ut och Harley Quinn ser över bra ut. Dom passar inte bra ihop på den bilden tycker jag;P

Att Jokern ser förstörd ut

förstår man ju när han i första spelet blir förvandlad till en 300 kilos kloss a´ la Crock och Bane och mirakulöst överlever förvandlingen tillbaka


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av fejl_Folklore:

Gillar inte den där bilden... Att Joker ska se helt överful och förstör ut och Harley Quinn ser över bra ut. Dom passar inte bra ihop på den bilden tycker jag;P

Att Jokern ser förstörd ut

förstår man ju när han i första spelet blir förvandlad till en 300 kilos kloss a´ la Crock och Bane och mirakulöst överlever förvandlingen tillbaka

Aha okej:P Har ju inte spelar klart första spelet en, får ta och göra de nåndag.

1
Skriv svar