Need for Speed: The Run tillkännagivet

Robot
Need for Speed: The Run tillkännagivet

Släpps i november, fokuserar på ett underground-race från San Francisco till New York.

#need-for-speed-the-run, #electronic-arts, #black-box, #battlefield-3


Medlem
Need for Speed: The Run tillkännagivet

Ser fett ut!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Vågar man hoppas på ett riktigt NFS á la Underground 2 eller kommer det att bli ännu en medioker hög av dynga av typen Pro Street och framåt?

Medlem

Med frostbite 2.0 lär vi inte bli besvikna iaf! hoppas på bättre än tidigare iaf! men har inte allt för stora förhoppningar här inte!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem
Medlem

Underground 3, eller så får det vara. (:


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Hmm... Så ni läste aldrig mitt nyhetstips? Jag ser inte mitt namn

Medlem

Gillade nfs underground2 så man kan ju alltid hoppas även om risken att bli besviken är stor när det gäller Need For Speed serien nu för tiden.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Va har dom gjort om need for speed serien till en tågsimulator


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av bladefinor:

Hmm... Så ni läste aldrig mitt nyhetstips? Jag ser inte mitt namn

Som jag har förstått det så är artiklarna ofta redan i produktion, eller åtminstone planerade, när nyhetstipsen brukar rulla in.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Inflationen är skyhög när det kommer till NFS. Skulle varit mer (otippat) och kul om de satsat på att utveckla NFS World mer


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

äntligen, ngt i arcade väg, släng shift i soptunnorna

Peace Out


signatur

//Peace out

Medlem

För det första. Need for speed underground serien var inte heller några bra spel, likt de andra spelen som har släppts efter dessa. Detta har inget med grundkonceptet att göra.
För det andra, Shift är knappast en simulator. Snarare ett arkadlir som leker simulator.

Ge oss ett riktigt need for seed så som t.ex 3an i serien och t.ex hot pursuit 2.

Medlem

De enda NFS jag har köpt är Underground 2, De enda jag tycker om är U1, U2, MW Carbon och Undercover.
Pro Street, Shift 1, Shift 2 osv är hyffsat värdelösa och tråkiga.

Medlem

Det här ser ju ut att kunna bli något bra, bara dom inte börjar gå i Undercovers fotspår igen.


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Har de gjort sekvensen i FB2.0 så kan den iaf grafiskt bki ruggig.
Men jag är tveksam då det kändes som en ren egenrenderad lockfilm och att spelgrafiken inte är lika bra. Och OJ vad ovanligt isf....

Sedan till känsla så tyckte jag att NFS dog efter NFS Porsche Unleashed.....

Medlem
Skrivet av bladefinor:

Hmm... Så ni läste aldrig mitt nyhetstips? Jag ser inte mitt namn

Jag skickade in ett tips om detta också, så det var säkert många som tipsade om detta samtidigt, sen kanske dom redan fått nys om det innan oss så man får tacka sig själv mentalt istället


signatur
Medlem

Fick nyheten igår på Facebook via Battlefield 3, de snacka något om Frostbyte 2 + The Run vilket fick mig intresserad. Detta kan bli stort!

Medlem

frostbite 2...coolt. The run verkar ha ett coolt upplägg, inte bara köra runt runt i en stad...ser fram emot detta.....kom igen hoppa över sommaren å låt det bli november

Medlem

Cinematisk grafik? Och så släpps det till Wii?


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Ge mig underground 3!
Blir intressant att se hur det här slutar dock.

Undrar om spelet helt och hållet körs på frostbite 2 , eller om det är någon craptastic blackbox motor som lånar lite frostbite 2 features.

Medlem

känns mer som ett nytt most wanted, men man kan ju alltid hoppas på ett nytt underground

Medlem

Varför vi alla ha ett nytt underground? Läs det jag har skrivit. Det är inte Need for speeds rötter, inte ens i närheten utav det.
Efter Porsche 2000 och Hot pursuit II har allt varit skräp.

Medlem
Skrivet av Emsa:

Varför vi alla ha ett nytt underground? Läs det jag har skrivit. Det är inte Need for speeds rötter, inte ens i närheten utav det.
Efter Porsche 2000 och Hot pursuit II har allt varit skräp.

För att många tycker att NFS nådde sin absoluta topp med Underground-spelen. Get Low och Riders On The Storm pumpade i högtalarna medan man installerade rosa neon i bakluckan och spinners på sin Civic.

Till er som tipsat:

Nyheten grundade sig i ett officiellt pressmeddelande från Electronic Arts, som jag läste innan jag såg era tips. Så kan det vara ibland, och då brukar vi inte skriva ut tipstack när vi redan känner till grejerna. Men vi är givetvis tacksamma för alla tips som kommer in, så keep 'em coming!

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av Emsa:

Varför vi alla ha ett nytt underground? Läs det jag har skrivit. Det är inte Need for speeds rötter, inte ens i närheten utav det.
Efter Porsche 2000 och Hot pursuit II har allt varit skräp.

För att många tycker att NFS nådde sin absoluta topp med Underground-spelen. Get Low och Riders On The Storm pumpade i högtalarna medan man installerade rosa neon i bakluckan och spinners på sin Civic.

Då kan man inte ha testat dem tidigare spelen.

Inaktiv

Frostbite i NFS?

Ja tack.

Medlem
Skrivet av Emsa:
Skrivet av Höglund:
Skrivet av Emsa:

Varför vi alla ha ett nytt underground? Läs det jag har skrivit. Det är inte Need for speeds rötter, inte ens i närheten utav det.
Efter Porsche 2000 och Hot pursuit II har allt varit skräp.

För att många tycker att NFS nådde sin absoluta topp med Underground-spelen. Get Low och Riders On The Storm pumpade i högtalarna medan man installerade rosa neon i bakluckan och spinners på sin Civic.

Då kan man inte ha testat dem tidigare spelen.

ELLER så har alla inte samma smak som du... Ska det vara så svårt att acceptera att folk är olika?

Medlem

Oj det har ju inte gjorts förut...

Medlem

det bästa NFS var Underground 2. Jag vill se ett NFS som kombinerar Underground 2 med dom helt öppna städerna och man bara kör genom chekpoints (tänkt midtown madness 2), ist för neonskyltar med pilar åt vilket håll man ska svänga och som är lika stabila som mount everest.

12
Skriv svar