Epic ville ha Master Chief i Gears of War 3

Robot
Epic ville ha Master Chief i Gears of War 3

Cliff Bleszinksi skulle vilja se Master Chiefs huvud sprängt i småbitar och såga av honom armarna.

#epic-games, #microsoft, #halo-combat-evolved, #gears-of-war-3


Medlem
Epic ville ha Master Chief i Gears of War 3

vill ochså se master chief sprängas mm :'(


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

men aaaaaawe, jag vill ju spränga Master Chiefs huvud i småbitar ):

Medlem

Tråkigt nog är inte Marcus Phoenix tuffare än Master Chief. Så dom borde ha det tvärtom, att det är Phoenix som blir spängd i bitar av en plasmagranat. "I bet you can't stick it!" - "You're on!"

Medlem

Master Chief är skittråkig och inte cool överhuvudtaget! Han gör ju inget häftigt :s


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Om inte covenant klarar spränga master chiefs huvud tror jag inte killarna i gears hör det

Inaktiv
Skrivet av Tommy_h:

Master Chief är skittråkig och inte cool överhuvudtaget! Han gör ju inget häftigt :s

¨

ehh what

Medlem

Alltså jag spelar båda spelen, och gillar båda spelen. Säger bara att Master Chief är lite mer hårdare.

Medlem

Halo är ett överglorifierat rymdfps. Det är INTE så bra som halva världen säger. Och ja, jag äger dom för det är kul att dra igenom, men det är ingalunda unikt.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Kunde bli en kul grej det där. Synd.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

LoL. Något säger mig att han inte gillar Halo!

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Tommy_h:

Master Chief är skittråkig och inte cool överhuvudtaget! Han gör ju inget häftigt :s

¨

ehh what

Vad gör han för häftigt? Vad säger han för häftigt?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Tommy_h:

Master Chief är skittråkig och inte cool överhuvudtaget! Han gör ju inget häftigt :s

¨

ehh what

Vad gör han för häftigt? Vad säger han för häftigt?

Ingentingen, absolut INGENTING. Halo är nog den mest överskattade spelserien genom tiderna... Fyfan.

Medlem

Rädda universum är väl rätt så häftigt? eller?

Medlem

Duke Nukem är nog den ballaste och hårdaste spelhjälten genom tiderna.

Masterchief? Ja han är mer som super mario för mig.


signatur

Life is short , play more

Medlem
Skrivet av SajCo:

Duke Nukem är nog den ballaste och hårdaste spelhjälten genom tiderna.

Masterchief? Ja han är mer som super mario för mig.

Vad är super mario för dig då?

Medlem

Kommer ihåg att i Duke Nukem kunde man hitta den där Doom-gubben söndersliten Så det är inte första gången nån gjort det här.

Medlem
Skrivet av Loading:

Rädda universum är väl rätt så häftigt? eller?

inte imponerad!

Medlem

Master Chief ftw

Medlem

Kan inte Cliff själv vara med så man kan såga av han huvudet ?

Medlem

Hade gärna sågat sönder Master chief!

Medlem
Skrivet av Herk:
Skrivet av Loading:

Rädda universum är väl rätt så häftigt? eller?

inte imponerad!

Svårflörtad? Jag skulle utan tvekan känna mig trygg hos någon som har räddat universum.

Vad imponerar på dig då? Lekande hårbollar i Nintendogs? Cooking Mama?

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Tommy_h:

Master Chief är skittråkig och inte cool överhuvudtaget! Han gör ju inget häftigt :s

¨

ehh what

Vad gör han för häftigt? Vad säger han för häftigt?

'nuff said.

Medlem
Medlem
Skrivet av rysssen:

löjligt.

Word

Medlem

haha, att seriöst finns små kids som tycker att Master Chief är tuff.. en fjantig snubbe som slåss mot ännu fjantigare fiender. Det som stör mig mest i Halo är att covenant är färgglada utomjordingar som snackar engelska.. Troligt liksom.. Någon som är riktigt fräck är fan Postal-dude.

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Herk:
Skrivet av Loading:

Rädda universum är väl rätt så häftigt? eller?

inte imponerad!

Svårflörtad? Jag skulle utan tvekan känna mig trygg hos någon som har räddat universum.

Vad imponerar på dig då? Lekande hårbollar i Nintendogs? Cooking Mama?

ja, typ
låt oss möta cooking mama istället så får vi se hur det går

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Herk:
Skrivet av Loading:

Rädda universum är väl rätt så häftigt? eller?

inte imponerad!

Svårflörtad? Jag skulle utan tvekan känna mig trygg hos någon som har räddat universum.

Vad imponerar på dig då? Lekande hårbollar i Nintendogs? Cooking Mama?

Rädda universum.. han skjuter sig igenom 2 miljoner inkompetenta orangefärgade gosedjur


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

To disgrace Master chief is like to take Michael Jackson´s body from behind NOT ALLOWED Jag som hade respekt för EPIC men vafan Vanära fan inte master chief att ens tänka på iden vafan! Gör någe roligt som blizz men vadfan vad jag blir arg av att ens höra talas om detta.....

Inaktiv

Är det bara jag som tycker Halo och Gears är lite väl tråkiga?
Halo är så fruktansvärt mediokert tycker jag.
Gears är väl kul med co-op, multiplayern är ju fruktansvärd med Shotguns ÖVERALLT.

Påminner om att de var ett april fools att Marcus Phoenix skulle vara med i 360 versionen av Mortal Kombat, vilket flera 360 fans ville ha. Kan inte tänka mig en sämre placerat karaktär.

123
Skriv svar